Gjensidige - Slikts serviss
Gjensidige - ar ļoti sliktu servisu, uzmanāties un izvairāties no šīs kompānijas. Komandcentrs tai atrodās Viļņā, Lietuvā.
Negadījums un starpgadījums risinājās ar ceļojumu apdrošināšas polisi. Grupa no 13 (bet kopā 18 pers.) vietējās aviokompānijas fly540 lidojuma kavēšanās dēļ, nokavēja starptautisko reisu Nairobi-Parīze - Rīga No Kenijas galvaspilsētas nairobi. Grupai tika piedāvāts iegādāties jaunas aviobiļetes, kuras cena svārstījās no 735.00 euro līdz pat 1100 euro par personu. Bija arī blakus tēriņi lidostās, kā arī citi, piem. , tālsarunu zvani uz Latviju un Lietuvu.
Iestājās apdroš. Gadījums par lidojuma kavēšanos un bagāžas kavēšanos. Lai gan objektīvi tika iegūti pierādījumi un dokumenti un tika apdrošinātājm iesniegti laicīgi, no gjensidiges puses netika veiktas nekādas darbības, lai saviem klientiem palīdzētu. Tā vietā tika piemeklēti formāli iemesli un atrunas, lai atlīdzību atteiktu visos punktos, pamatojoties uz ceļojuma apdrošionāšanas noteikumiem 'x'. Pat tādu sīkumu kā bulciņas lidostā un tālsarunu zvanus no kenijas neņēma vērā un neatmaksāja, kad grupa bija nonākusi nelaimē (tika reģistrēts pieteijkums, zvanot uz palīdzības centru kā rakstīts noteikumos) . Paši veicām nepieciešamās darbības, lai visus nepieciešamos dokumentus iegūtu (vēl joprojām to daram) . Formāla atruna bija - lidojumu kavēšanās iemesls - nairobi lidostas darbinieku organizēts streiks. Ne nairobi starptautiskā lidosta, ne kenijas lidostu uzraudzības padome - kaa - kenya airports authority neatzīst, ka 07.03.2019. Streiks ir noticis vispār, un, norāda uz pierādītu faktu, ka streiks ir beidzies vairāk kā diennakti atpakaļ, proti naktī no 05.03. Uz 06.03. Tāpat nosauktās iestādes neatzīst un apšauba, ka formāli šis ļoti lokālais, īslaicīgais un nenozīmīgais streiks varēja radīt kavēšanos vai lidojumu nobīdes lidojumu sarakstā tas attiecās uz mombasas starptautisko lidostu, no kurienes bija mūsu reiss ar nr. 5h0406, kurš pēc noteiktā saraksta 07.03.2019. Plkst. 20: 40 izlidoja divas ar pusi stundas vēlāk kā rezultātā mūsu grupa ieradās nairobi par 2 stundām un 20 minūtēm vēlāk kā bija paredzēts pēc saraksta.
Uzskatam, ka Adb Gjensidige Latvijas filiāles atbildīgie darbinieki ir rīkojušies neprofesionāli, apzināti sagrozot un noklusējot faktus, tādejādi maldinot gan savus kolēgus, gan arī tiešos klientus. Gjensidige nav pacentušies pierādījumus iegūt pašu spēkiem, kā tas būtu bijis jādara, nedz arī centušies tos godprātīgi pārbaudīt. Tāpat norādam uz formālo un ciniski neētisko pieeju un rīcību, atrodot ieganstus, lai izvairītos no jebkādām atlīdzības izmaksām lielai ceļotāju grupai. Uzskatam, ka Tādejādi Adb Gjensidige Latvijas filiāle diskreditē visu apdrošinātāju kopienu Latvijā un ārpus tās. Tas nedara godu Latvijai ne es, ne starptautiskā līmenī.
Nobeigumā - rekomendācijas:
no neapdrošinātiem riskiem - lielākais risks - ir slēgt līgumu un sadarboties ar šo ‘’ visai lēto leišu-norvēģu kantori’’. Latvija ir pietiekami maza valsts, lai atļautos tādas vaļības, labākā reklāma ir no mutes mutē, iesaku darīt, kas jūsu spēkos, lai sabiedrību, draugus, paziņas, draugu draugus un citus iepazīstinātu ar firmu, kurai nevar uzticēties, ar kuru labāk neslēgt līgumus. Tas ir mans personīgais un manas grupas viedoklis. Turpmāk nepaguris stāstīšu cilvēkiem, lai izvairās no firmas, kura spēlē ‘’negodīgus noteikumus’’, kuras arsenālā ir dažnedažādi līdzekļi, lai atteiktu klientiem atlīdzību. Stratēģija un taktika ir viltīga, bet ļoti tuvredzīga!
Komentāri (4)
Un par ko ir šī garā pentere? Par 15Eur, ko Gjensidige pēc noteikumiem varēja jums izmaksāt? Cik skatos, tad ''lidojuma aizkavēšanās risks" noteikumos paredz atlīdzību 15Eur par ēdienreizi (ja aizkavējas ne mazāk kā 2h). Un tas arī viss. Visi pārējie aizkavēšanās saistītie riski ir sākot no 4h. Un arī tādā gadījumā, lidojuma aizkavēšanās neparedz jaunu biļešu iegādi uz savienotajiem reisiem. Šis risks paredz ēdienreizes, viesnīcu un transportu no un uz lidostu.
Vai polisē bija arī risks "Nokavēts tranzīts"? Ja nē, tad neredzu pamatu šai sūdzībai.
Ļ.cien. Šmeliņa k-gs,
Mēs novērtējam, ka vairāk nekā divus gadus esat bijis mūsu klients. Vienmēr esam bijuši jums pretimnākoši un spējuši rast risinājumu ikvienai situācijai. Tāpat kā jebkurš apdrošinātājs, arī mēs sedzam zaudējumus riskiem, kas ir norādīti abpusēji parakstītā apdrošināšanas līgumā.
Katrs klients izvēlas riskus, kurus nepieciešams iekļaut apdrošināšanas polises segumā, kā arī pirms līguma parakstīšanas klients tiek iepazīstināts ar noteikumiem.
Ja ir iestājies risks, kurš līgumā nav norādīts, apdrošinātājam nav pamata izmaksāt atlīdzību.
Mēs neizvairāmies no atbildības. Mēs esam ar jums sazinājušies, lai pamatotu pieņemtos lēmumus. Arī turpmāk esam atvērti sarunai un varam sniegt atbildes uz visiem jūsu jautājumiem, lai skaidrotu situāciju.
Pirmkārt, lietot abreviatūru ''ļ.cien.'' parasti lieto uzrunājot SIEVIETI, vīrieti uzrunājot lieto ''a.god.'' :)
Un tas jau pasaka priekšā par Jūsu firmu - cik augsts ir Jūsu IQ un darbinieku intelektuālais līmenis uzņēmumā^_^. Esmu jau iepriekš saņēmis gramatiski un stilistiski nepareizi noformētus piedāvājumus!
Nebūs NEKĀDU ATVĒRTU VAI AIZVĒRTU SARUNU. PUNKTS! VELTĪŠU VISUS SPĒKUS, LAI BRĪDINĀTU UN INMFORMĒTU SABIEDRĪBU PAR, IESPĒJAMS, VIENU NO NEGODĪGĀKĀM APDROŠINŠĀNAS SABIEDRĪBĀM LATVIJĀ. Leišu marka paliek leišu marka, bez komentāriem! Nekad nemainu savus principus un nemētājos ar vārdiem!
Sajūtas un pēcgarša palika tādas, it kā es būtu iekodies iepuvušā ābolā, ko no ārienes nebija iespējams saredzēt! It kā iekāpis kādā s*du čupā, piedodiet!
Paskatieties uz pārējām 33 sūdzībām un cik vēl, vienkārši taupot laiku un enerģiju, neuzrakstīja SAVU SŪDZĪBU!
LAi Jums veicas arī turpmāk! Es savu darbiņu padarīšu, variet būt vairāk kā droši!
Piemēram, tagad es slēdzu sadarbību ar AAS Ergo, ziniet man vienkārši trūkst vārdu, lai aprakstītu - cik liela atšķirība un starpība ir ADB Gjensidigei ar AAS ERGO! TAS IR KOSMOSS! Jums būtu ūdens jāpienes ERGO kompānijai. No autiņiem vēl neesiet izauguši! Jūs esiet savākuši tādu darbinieku miksli, kuriem latviešu valoda nav dzimtā, (lētāks darbaspēks) un kuri nespēj noformulēt gan piedāvājumus! Kvalfikācijai ir liela nozīme bet lielākā nozīme ir - GODĪGUMS, kurš Jūsu kompānijā nav pamanāms! Skopais maksā divreiz! Labāk samaksāt dārgāk PAR TEICAMU SERVISU un APKALPOŠANU, nekā būt apšmauktam vai apkrāptam! VISU GAIŠU!
Kaut kads duraks rakstija sudzibu. Ir taču daudz servisi Compensair un tml kas tev par 25% na aviokompanijas isalaika izmaksas kompensaciju.