Gjensidige - Krāpšana un slikts serviss
Apdrošināšanas kompānijā gjensidige nevienam neieteiktu iegādāties Veselības apdrošināšanas polisi.
Manā apdrošināšanas programma rakstīts, ka maskas operācijas jāsaskaņo ar apdrošinātāju, tā arī tika izdarīts nosūtot izrakstu no ķirurga.
Saņēmu atbildi, ka šādas operācijas neapmaksā.
Rakstīju nākamo e pastu, lai saskaņotu, ka man vismaz tiks apmaksāta uzturēšanās stacionārā un anestēzijas izmaksas, bet man tika atbildēt, ka ņemot vērā, ka man atteikts apmaksāt operāciju arī ar to saistītie izdevumi netiks apmaksāti. Nekur man uz rokas izsniegtajā aprakstā nav rakstīts sāds punkts, līdz ar to nav īsti skaidrības uz kāda pamana man atsaka, to, kas paredzēts apdrošināšanas polises programmā, nekur nav norādīts, ka neapmaksā maksas operācijas un ka viņiem nav pienākums apmaksāt arī uzturēšanos stacionārā un anestēziju, kas vēl piedevām ir līguma iestādē.
Ļoti nepatīkama pieredze un arī darbinieki savā starpā nekomunicē, jo prasīja man atsūtīt, dokumentus, kuri jau bija iepriekš nosūtīti, bet redz kolēģis atvaļinājumā, tādēļ reģIstrā iepriekš nevarēja apskatīties.
Ļoti nepatīkama pieredze.
Komentāri (3)
Precizējums nosūtītais izraksts no ķirurga bija pēc pirmās vizītes, kuras laikā ārsts pieņēma lēmumu par operācijas nepieciešamību.
Nu šim kantorim pasakas par kolēģi atvaļinājumā ir klasika. Vairākkārt jau dzirdētas pasakas. Par polisi - nu ja neapmaksā, tad neapmaksā, izsaku līdzjūtību.
Labdien, Inga,
Paldies par publicēto komentāru - Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt Jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige