Gjensidige - Krāpšana, slikts serviss
Birokrātisks un klientus apčakarējoš uzņēmums. Veselības polisē norādītie apdrošināsanas gadījumi nedarbojas. Neatmaksāja maksas palātu un sistēmas uzlikšanu, jo neatmaksā procedūru, lai gan polisē norādīts, ka atmaksā pacientu iemaksas, palātu, tai skaitā paaugstināta komforta palātu, ārstu vizītes, procedūras, analīzes. Lai atgūtu naudu par ārsta vizīti, pieprasa papildus čekam iesniegt izrakstu par vizīti. Lai ginekoloģisko sonogrāfu atmaksātu, lika iesniegt norīkojumu, līdz ar to mans ginekologs pats sev izrakstīja nosūtījumu uz manu sonogrāfu. Pie atkārtotas ārsta vizītes es kopā ar čeku uzreiz iesniedzu vizītes izrakstu, bet viņiem tā pat bija slikti un man lika atkārtoti iesniegt ārsta izrakstus par iepriekšējo vizīti. Acīm redzot darbinieki nesadarbojas savstarpēji un kompānijai mērķis piesieties klientam, lai tikai nemaksātu. Man ir bijušas citu apdrošinātāju Veselības polises, bet nekad nav bijušas šādas problēmas.
Komentāri (4)
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - Jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt Jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige
Uz kadu e-pastu man nosūtīt savu datus, ja tas komentarā ir slēpts?
Mana lieta joprojām tiek risināta, jo ar vizītes izrakstu jau ir par maz, lai gan tajā ir noradīta diagnoze. Jau kompānija pieprasa pilnu ambulatorās kartes kopiju. Ar katru dienu tiek izdomats kaut kas jauns...
Labdien,
Atvainojamies par neprecizitāti. Lūdzu, nosūtiet ziņu ar savu kontaktinformāciju uz epastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies.
Ar cieņu,
Gjensidige
Lita, kā es Jūs saprotu man ir tieši līdzīgs gadījums, polisē noteiktie gadījumi nedarbojas.