Gjensidige - Krāpniecība
Šī apdrošināšanas kompānija piedāvā Maksi meistars pakalpojumu, kas reāli nav! Vērsos pie apdrošinātājiem sakarā ar elektroinstalācijas bojājumu. Atbrauca "meistari" bez sertifikāta un darbus veikt nevarēja. Neviens pat ne atvainojas. Operatore Karīna teica pa tālruni, ka darbs būtu maksas pakalpojums. Noteikti atteiksimies no šīs kompānijas pakalpojumiem. Nevienam neiesaku, jo gūsiet sabojātu dienu un sliktas emocijas.
Komentāri (6)
Sagribēji, iegādājas polisi pa 20eur un gribi lai elektriķis visu instalāciju pārvelk? Protams, ka darbs ir maksas pakalpojums.
Nevis visu bet novērš bojājumu, kā ir paredzēts polisē! Palīdzība 24/7 kuras reāli nav!
Palīdzība kas paredzēta visu diennakti, ieradās nevis vakarā, bet nākošā rītā, meistari?, kuri nevar neko darīt jo nav sertificēti. Polise paredz 3 izsaukumus, katrs līdz 100 eur. Ja reāli tas nedarbojas, tad kāpēc manit cilvēkus, kuri polises nopērk?
Kas tas par exxxxtra stūlbu komentāru - no serijas - kartupeļi par 10 centiem/kg - ko par tādu cenu vēlējies arī nesapuvušus.
Kāda starpība par kādu cenu, kaut 1 centu, ja polisē ir noradīti konkrēti kritēriji, tad apdrošinātajam viņi arī ir jāpilda.
Par gjensidige ir daudz visādi brīnumi dzirdēti un ne tie labākie, attiecīgi tādu apdrošinātāju neizvēlēties.
Kādi kritēriji? Esi lasījis līguma nosacījumus? Vispār saprotu, kas ir apdrošināšanas līgums? Ne visi darbi tiek apmaksāti un ir iekļauti tikai konkrēti pakalpojumi. Nezinot sīkāk detaļas, atliek vien minēt. Un zinot, kādi personāži te mēdz sūdzēties, nav brīnums, ka sūdzambībele izlasa 3x izsaukums pa 100Eur, tad jau rukās.
Tā arī neko nesapratu.