Gjensidige - Kasko

Nevienam neiesaku apdrošināt savu automašīnu Gjensedige, ja esat nolēmis apdrošināt ar Kasko. Man bija sasista norakstāma mašīna(pie vainas nebiju es) un viņi man izmaksāja par 1900 Ls mazāk, nekā vajadzēja, jo redziet esmu apdrošinājusies pie viņu brokera. Kur tad vēl lai apdrošina, ja ne pie brokera birojā? Viņš esot noteicis pārāk augstu tirgus vērtību. Taču, kad sāku kaut ko iebilst, viņi mēģināja iebiedēt ar to, ka viņiem ir tiesības man izmaksāt par 1500 Ls mazāk un atstāt to lūzni man, lai tirgoju detaļām utt.. Neesiet muļķi, neiekrītiet arī jūs. Tādu pašu summu man būtu izmasājis jebkurš apdrošinātājs, pat ja man nebūtu Kasko. Kasko ir tikai vārds, realitātē no tā nav nekādas jēgas... Diemžēl..

U

Komentāri (8)

T Tanja 03.02.2010

ja pie vainas nebiji Tu, tad izmaksu veic no vainīgā octas. Ja nemaksā no vainīgā octas, tad vainīgs esi Tu...

L Lauma 03.02.2010

nē, tu nesaprati, izmaksāt jau izmaksāja man, jo es nebiju vainīga, bet līgumā ar viņiem, kad slēdzu līgumu par KASKO, viņi norādīja, ka mašīnas vērtība ir 10900 Ls, bet pēc avārijas viņi apgalvo, ka viņas šī brīža vērtība ir tikai 9000 Ls, lai gan nekur nevar tik lēti nopirkt tādu mašīnu.. es saprotu, ka par katru mēnesi laikam nāk nost 1% no tās pirmās summas, bet tie nav 1900 Ls.. krāpnieki un nekas cits

M maris 04.02.2010

tā varētu būt, jo mašīnas vērtība pēdējā gada laikā kritās kā minimums 2% mēnesī. Tādēļ ir šis termins "tirgus vērtība". Ja neapmierina izmaksātā summa, vajadzēja, lai aizvieto ar līdzvērtīgu t/l.

A Alnis 04.02.2010

Lauma -pirms paraksti Kasko polisi izlasi noteikumus. Noteikumi visām sabiedrībām pamatā ir vienādi. Ja nelasi noteikumus tava problēma un muļķe tiešam esi TU. Neviens apdrošinātājs netirgojās ar sasistiesm auto. Man pieredze bijusi ar Baltu biju apmierināts ar viņu darbību. Drusku BTA 3-, IF 4+, Gjensidige 4+, Balva 1-, Ergo OCTA gaidiju 6 mēnešus jo avārija bija polijā un dokumentus vācu pats un tas man ļooooti nepatika, pat vēstniecība tika iesaistīta, 2. Tā kā Lauma tev vispirms ir daudz jāmācās, lasi noteikumus.

A Andrejs 04.02.2010

Lauma,

При страховании автомобиля, его рыночная цена может быть одной, но после полугода, или даже больше, рыночная цена (цена в каталоге) автомобиля значителтно падает. И выплачивать вознаграждение будут именно по цене на сегодняшний день.

Возможно дело именно в этом.

Это во всех страховых компаниях так. Поэтому не имеет смысла страховать автомобиль на сумму больше рыночной, так как никто не будет смотреть, что у вас были новые литые диски, или магнетола, вознаграждение будет выплачиваться по цене указанной в каталоге.

J Jāzeps 05.02.2010

Lauma, kur problēma, pasaki šiem, lai sagādā tādu pašu auto. Pēc pieredzes varu teikt, ka klienti gan pēc šādiem gadījumiem mēģina izsūkt apdrošinātājus pēc maksimuma, visu ko piedomājot klāt, tāpēc nav jābrīnas, ka šie negrib maksāt. Tavā gadījumā, ja nebiji vainīga, tad Gjensidige griežas pie vainīgā OCTA kompānijas ar regresa prasību, kura maksā atlīdzību pēc OCTA metodikas, kas bojāejas gadījumā izmaksā mašīnas tirgus vērtību. Ja šai vērtībai nepiekrīti, pirmkārt, vari paprasīt, lai viņi tev dabū tādu pašu auto vietā (ja ir čeki par lieliem remontiem, labāk saglabā, to bieži ņem vērā). Otrs variants ir griezties LTAB Lomonosova ielā ar sūdzību, kuru viņi izskatīs mēneša laikā. Viņu atzinumam it kā nav likuma spēka, bet apdrošinātāji parasti to ņem vērā. Ja neņems, tad atliek tiesa.
Bet šajā gadījumā Gjensidige vainot nav īsti pamatoti, jo viņi nav ieinteresēti tev neizmaksāt, jo piķi tāpat dabūs atpakaļ.
Jā, un vēl - visiem apdrošinātājiem noteikumi nosaka, ka bojāejas un zādzības gadījumā tiek izmaksāta apdrošinājuma summa mīnus paša risks, mīnus tevis pieminētais procents mēnesī par nolietojumu, savukārt, ja mašīnas tirgus vērtība ir ievērojami kritusies, tad viņiem ir tiesības aizstāt bojāgājušo auto ar līdzvērtīgu. Tā lūk.

L Lauma 09.02.2010

Auto jau viņi vietā nedod, saka, ka to viņi nedara, tā kā par to nevar būt ne runas. A noteikumus līgumā es lasu, bet viņi vienmēr atrod vienu no 100 punktiem, ar kuru var panākt visu ko vēlas - tur jau tā būtība! Tāda sajūta, ka šeit atbild tikai apdrošināšanas firmu sekretāri un nevis cilvēki, kas ar ko līdzīgu ir saskārušies..

R Ruts 23.02.2010

līgums nav likums, griezies LTAB

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes