Gerkens un partneri - Nelaipnā pārdevēja
Pēc ilgiem laikiem nolēmu šodien apmeklēt veikalu ''Gerkens un partneri'' Jelgavā. Svētes ielā 9.
Izvēloties preci, nolēmu to pagaidām atstāt pie pārdevējas, jo vēl vēlējos piemērīt apģērbu un apskatīt citas preces.
Piemeklēju sev dažus apģērba gabalus un devos piemērīt, taču no tā visa nevēlējos neko iegādāties, tāpēc atstāju drēbes pielaikošanas kabīnītē un devos samaksāt par atlikto preci.
Par spīti manām laipnajām izturēšanās manierēm, pārdevēja devās un kabīnīti savāca drēbes un izteica NEJAUKĀ un NELAIPNĀ balsī ļoti negatīvu piezīmi : ''DRĒBES PAŠAM JĀNES ATPAKAĻ, JO MUMS NAV CILVĒKA, KAS TO DARĪTU''.
Mazliet apstulbusi, devos atpakaļ uz kabīnīti, lai ieraudzītu vai tajā nav atstāts paziņojums par to, ka pielaikotās drēbes būtu jānes atpakaļ pašam, taču par lielu bēdu, attiecīgās zīmītes tur nebija.
Uz manu jautājumu par to, kāpēc nav tāda paziņojuma man netika atbildēts. Ņemot visus faktus kopumā jūtos aizvainota, tāpēc uz šo veikalu vairs neiešu. Arī atvainošanos es nesaņēmu.
Lūgums aizdomāties visiem cilvēkiem, kuri strādā savos darbos, par sava darba darīšanu pēc labākās sirdsapziņas, jo mēs katrs vēlamies saņemt pakalpojumus labākajā kvalitātē un dzīvot kvalitatīvā vidē, lai prieks būtu pašam un citiem. Ja nav noskaņojuma vai patikas pret to, kas ir jādara, tad labāk neiesaistīties nevēlamās lietās, lai nebūtu jābendē garastāvoklis citiem cilvēkiem.
Komentāri (16)
Nu ja jau nav rakstīts, ka nedrīks atstāt drēbes pielaikošanas kabīnē un pie kabīnem nav pakaramā, kur uzmērītās pakārt, tad pats par sevi saprotams, ka drēbes janoliek tur, kur tās paņēmi.
Kas par muļķībām!Pārdevējām par to maksā. Pfffff nav tāda cilvēka, kurš to darītu:D lai tik strādā!
Lailai, kaut tu strādātu "Gerkens un partneri" par pārdevēju!
Laura12345, tagad zināšu, kurā veikalā esat bijusi!
Nesaprotu tos cilvēkus, kas aiz sevis neprot novākt.
Varb‘ut sabiedriskajā tualetē aiz sevis ūdeni arī nenolaižat?
о бог мой. вы пришли в ГЕРКЕНС!!! и хотите чтоб вам жопу лизали?
Man butu kauns par SO rakstit sudzibu...
Pirmkaart, Gerkens nav tas uznjeemums, no kura var gaidiit 5* servisu! Tur lupatas maksaa leetaak nekaa humpalaas!
Otrkaart, nepieklaajiiga, man liekas, ir tieshi suudiibas autore, nevis veikala paardeveeja, jo ir tachu skaidrs, ka, ja kaut ko panjem, tad, peec lietoshanas, ir jaanoliek atpakalj, nevis jaanomet kur pagadaas.
Ja nu "mees veelamies sanjemt augstaakaas kvalitaates pakalpojumus", tad mums ir arii jaabuut gataviem par to attieciigi samaksaat! Bet ja cilveeks izveelas iepirkties LEETAAKAJAA humpalbodee Latvijaa, tad... piedodiet, atvainojiet. Tas no seerijas - grib sanjemt Mersedesu par Zaporozheca cenu.
Peec manaam domaam - galiigi nepamatota suudziiba.
Kada starpiba kada veikala ieperkas leta vai darga atieksmei pret pirceju jabut vienadai un man ka pircejai nav jaliek pielaikojamas drebes atpakal, tas ir pardevejas pienakums!!!
Kaa kaada starpiiba? Ljoti liela! Kaapeec tad viesniicaam ir zvaigzhnju sisteema? Taa pat vien - prikola deelj? Ja cilveeks izveelas 5 zvaigzhnju viesniicu, cenaa buus iekljauta klientu apkalposhana augstaakajaa liimenii (jo, no taas naudas, darbiniekiem tiek apmaksaati kursi un seminaari, kas saistiiti ar klientu apkalposhanu). Kur tas ir redzeets, ka klients, kas izveelas rezerveet istabu studentu hostelii, pieprasiis klienta apkalposhanu taadaa liimenii, kaa 5 zvaigzhnju viesniicaa? Tas ir galiigi nelogjiski.
Liidziigi, ja esi nopirkusi svaarkus par 2Ls, vai Tu domaa, ka tajaa cenaa ir iekljauta paardeeveeja, kas skraidiis Tev pakalj un savaaks aiz Tevis? Aizej uz 'Dolce and Gabbana' vai 'Versace' veikalu; tur viens kabatslakats maksaas ap 50Ls -- par SHO naudu Tu sanjemsi tieshi taadu servisu, kaadu, peec Tavaam domaam, esi pelniijusi.
Ja interesee iedziljinaaties shinii teema, ir jaamaacaas biznesa menedzhments - tad visu sapratiisi.
Bet nav jaabuut iipashi gudram un izgliitotam, lai sapastu, ka, ja kaut ko panjem, ir jaanoliek atpakalj. Un kaapeec Tu apgalvo, ka tas ir paardeveejas darba pienaakums? Vai esi lasiijusi vinjas darba liigumu?
Tas, ka pielaikoshanaas kabiinee nav ziimes (ka dreebes jaanes atpakalj), liecina tikai par to, ka tik nelogjiski cilveeki, kas to nesaprot, veikalaa viesojas reti.
Manā skatījumā, tas ir tieši ērtāk pašām pārdevējām, ja uzlaikotās drēbes netiek noliktas pie visām pārējām. Ja pircēji savas pielaikotās drēbes saliks atpakaļ apmēram tur kur paņēmuši - pēc tam jebkurā gadījumā pārdevējām nāksies iet un pārbaudīt, vai tas apģēŗbs nav nosmērēts vai uz kreiso pusi pēc uzlaikošanas, un skatīties vai vispār parezajā vietā nolikts... ja pārdevējām tas ir pofig, par to nemaksā un par kārtību veikalā neviens neatbild, tad nebrīnīšos ka tur var dabūt piemēram krekliņus ar smirdošām padusēm pēc iepriekšējās uzlaikošanas vai ar notrūkušām visām pogām, vai bikses ar netīru pakaļu - varbūt tiešām labāk uz hupmalām iet, esmu redzējusi ka tur ir gan vietas kur uzlaikotās drēbes pakārt, gan arī pārdevējas kas to visu sakārto un saliek atpakaļ.
Nekādā ziņā neesmu nepieklājīga. Jo tas taču ir skaidrs, ka man aiz sevis nav jāatliek pielaikotās drēbes atpakaļ. Savākt var kaut ko citu. Nejauksim vārdu būtību. Aiz sevis savāc miskasti vai papīrus un tā tālāk. Nevajag jaukt dažādas lietas. Veikals paliek veikals. Nav starpība 5 zvaigznes vairāk vai mazāk, gerkens, tirgus, humpalas vai dolce gabbana. Es esmu klients, un atstāju tur savu naudu. veikala personāls ir ieinteresēts pārdot savu preci. Kāda jēga nodarboties ar tādu biznesu, ja personāls nav ieinteresēts izturēties rūpīgi pret klientiem un savu darbu. Un tas nav klienta pienākums aiznest pielaikotās drēbes. Aiz labas gribas to var darīt, bet tas tikuntā paliek pārdevēja vai kasieres vai vēl labāk ''atpakaļnolicēja'' darbs.
Un jā, sūdzība pavisam noteikti IR pamatota.
Nu, ja nepielec, ko tad veel var teikt? - Neej vairs uz Gerkenu! Domaaju, ka no taa vinji nebankrotees; tur, cik es zinu, pirceeju (kas dreebes noliek kur panjeema) netruukst.
Ja man piedereetu shis veikals, es pilniigi viennoziimiigi taadus klientus suutiitu 3 maajas taalaak, un instrukteetu paardeveejas dariit to pashu. Ierodas visaadi haļavšiki un veel gaida, ka vinjiem, par taam kapeikaam, peecpusi buchos! Kam tad taadi klienti ir vajadziigi?
Tas pedejais komentars...nu galigi garam!!! It seviski Gerkenam sen vairs nav labie laiki un jacensas noturet it viens pircejs, lai tas pats neaizmuk...ta pat jau tur nav isti ko pirkt ari par tam kapeikam!!! Ja vel tada nelaipna atieksme tad neraudat...ka cilveki vairs nenak, leto veikalu ir pa pilnam...ari dargajos tik japagaida sezonas izpardosanas kur laipni apkalpo!!!
Skat - smīkņa no Bolderājas jau līdz Gerkena veikalam tikusi
Apģērbu veikali, kuros ir augsta darba kvalitāte, noteikti neiebildīs par atstātiem apģērbiem kabīnē!!
Gluži otrādi - pārdevējam jābūt kā asistentam, lai palīdzētu piemeklēt izvēlētās lietas atbilstošu izmēru, vai, ja kas nepiestāv, palīdzēt piemeklēt to, kas piestāv. Ar izvēlētajām lietām dodies pie kases, bet asistējošā darbiniece parūpējās par kabīnēm un apģērbiem.
Sen atpakaļ reiz gadījās, kad izvēlos vienīgo, atšķirīgo krekliņu, bet, apskatot to tuvāk, redzams, ka krekliņš nav pirmā svaiguma - paduses baltas no dezodoranta, apakšmala atirusi, mati caurumiņi pie apkakles.. Lūk, krekliņš, ko kāda zālē nolikusi atpakaļ pati.
Esmu iecienījusi veikalus, kur ieviesta kontrole pie kabīnēm - apģērbus atstāj kabīnē vai atdot tur pat blakus esošai darbiniecei.
Esi atnācis iepirkties, par to arī domā, nevis meklē, kur kas stāvēja, mēģini salocīt "veikala locīšanas tehnikā" krekliņus un džinsu bikses, un nolikt uz galdiem atpakaļ..