GEKO mēbeles - serviss un attieksme
Labdien!
Esmu mazliet šokēts ka krīzes laikos uzņēmumi domā tikai par cenu un nevis par servisu un attieksmi pret klientu.
Virtuvi šeit iegādājos, bet tagad jau to nožēloju - dažas detaļas izrādījās brāķētas. Tā vietā lai veikalniece atvainotos, viņa ar savu palīgu man ieteica detaļas uzlabot un pārtaisīt un uz manu lūgumu atsūtīt vietā jaunas reaģēja ar tādu sejas izteiksmi ka jau uzreiz nožēloju arī šo lūgumu. Tā nu apsolītais detaļu piegādes termiņš jau ir pagājis un tiek atlikts dienu no dienas.
Visiem ieteiktu labāk maksāt mazliet vairāk un problēmu gadījumā vismaz nebojāt nervus, jo šaubos vai šāds NE-serviss maz kur citur vēl ir sastopams...
Komentāri (24)
Līdzīga nelaime bija arī man, ko lai piebilst uzķēros uz cenu, kvalitāte atbaidoša.
Labdien! Tā tas tiešām ir reklāma pa TV jau skan skaisti par tām dāvanām, bet pēc šādiem notikumiem neticās vai tādas lietas tur vispār ir kā Dāvanas...
Mums nupat ir problēma ar gultu!
SOLIJA trīs nedēļu laika!
Kad pagājušo nedēļ vīrs brauca apprasīties kas un kā uzbrēca ka vēl taču četras dienas esot!
Tad nu otrdienas vakarā devāmies atkal jautātjo iet jau ceturtā nedēļa, mums jauns puisis atbildeja ka tresdien nākšot lielā mašīna nu ceturtdien varbūt dabūsim! un piebilda ja nu nebūs ceturtdien ka tad varbūt pirmdien!
Tik tālu jau būtu ok., bet kur tad paliek solītās trīs nedēļas un vēl kā tad sanāk ka paši viņi nezina cik gultu vienā reizē var atvest viena mašīna??????
Kaut kāds vāks!
Pilnīgi piekrītu, ka attieksme ir nekorekta (vismaz pēdēja laikā). Pirmo reizi pasūtot Geko mēbeles ap mēnesi atpakaļ bijām apmierināti: kvalitāte vidēja (bet tā arī domājām), pasūtījums tika izpildīts 5 dienu laikā, diezgan laipni apkalpoja. Bet šoreiz notiek kaut kas dīvains. Atbraucam, pasūtījām, samaksājām gandrīz pilno summu, paši darbinieki vēl precizēja, vai mēs jau bijām Geko klienti. Papildus akcentējām, ka īpaši daudz laika gaidīt pasūtījumu mums nav, jo esmu grūtniecības pēdējā mēnesī. Pagāja 1, 5 nedēļa, es piezvanīju un Geko (Saharova ielā) lai precizētu, kad tad būs mēbelei, lai daudz maz saplānot laiku uz citas darīšanās. Sieviete, ar kuru runāju bija ļoti neapmierināta ar manu zvanu. Uzprasīju pasūtījuma numuru, atbildēja “ko Jūs no mums gribiet, mums tikai simtais ir izpildīts (mums ap 300), akcijas preci gaidiet 6 nedēļas”. Nesapratu, par kādu akciju iet runa, skaidroju, ka mums ir vienkārši pāris virtuves skapīšu. Tad viņa atbildēja, ka pēc Lieldienām būs mašīna, var būt būs. Es mēģināju vēl šo to precizēt. Viņa pameta klausuli. Pirmo reiz mūžā sastopos ar situāciju, kad pasūtījuma izpildītāja pārstāvis met klausuli, runājot ar savu klientu.
Vai tās mēbeles ir dārgas?
Cenas ir viņu mājas lapā www.geko.lv
a man nav interneta.
месяц назад заказал комплект кровать + шкаф, до сих пор не получил, каждый день кормят завтраками, начинаю опасаться за выполнение заказа.
Ой. Ну неужели вы думали, что за такие деньги получите и качество, и сервис, и всё вам оближут.
Будте же наконец реалистами!
Какие люди стали злые!!!Я тоже заказывала кровать+матрас в магазине на Сахарова.Сначала обещали за 3 недели выполнить.Затем срок исполнения увеличился.Как мне объяснили-не ожидали такого спроса-очереди стояли...Сама приходила в магазин и наблюдала как люди толпились.Бедные продавцы-они такие были измотанные...Ничего страшного, подождала чуть больше и через месяц получила свою кроватку!!!А вы тут сидите, ноете, боитесь, что не получите свой заказ и злитесь на продавцов -вы же не одни у них!!!Занятся больше нечем???Спасибо сказали бы этой фирме которая в ето тяжелое время сделала подарок всем нам за такую доступную цену!!!
:-(
nu net
HAHAHAHAHA
По-моему, никакой повышенный спрос и "подарки" не дают право работникам хамить. Вообще не вижу связи между манерой общаться продавцов и сроками и качеством исполнения заказов. Не продавцы же собственноручно мебель делают. Их задача - вежливо и корректно разъяснить клиенту все вопросы, касающиеся его заказа. Не понимаю, почему я должно терпеть и оправдывать плохое настроение сотрудников, тем более, что конкретно в нашем случае фирма никакими скидками и подарками не облаготетельствовала.
Pārdevējam nav iespējams izzināt to, kas būs ielikts mašīnā!
Es arī strādāju mēbeļu veikalā, tikai citā, un no savas pieredzes varu pateikt, ka nevaru klientam precīzi atbildēt, vai tiešām ŠIS pasūtījums tiks iekļauts, tāpēc labāk nesameloju un saku arī ilgāko termiņu!Jo kā paši redziet, arī, ja tiks pateikts, ka TIEŠĀM būs, neatvedīs un pārdevējam nāksies klausīties kārtējo klienta histēriju!
Par ko piekrītu-ka pārdevējam ir jāatbild par brāķētām precēm...Garantijas ir jāpieņem!
Principā, manuprāt, šai firmai ir bijusi cita problēma.Kad viņi uzsāka šo akciju, tad plānotas noteikti bija šīs 3 nedēļas, kuras arī tika solītas, tachu, ja pasūtījumu ir daudz, tad attiecīgi viss ievelkas, to nu pārdevējs nevarēja paredzēt, jo pārdevējs tikai izpilda pavēles, kuras tiek dotas-ja priekšniecība saka, ka trīs nedēļas, tad to arī saka pārdevēji!
Manuprāt, nav jāceļ panika par termiņiem, jo tie visi ir sīkumi-neviens tachu nav nomiris un bez mebelēm palicis!
Es un mani radinieki, piemēram, pērk mēbeles tikai mēbeļu salonā "Vanesa"-www.vanesa.lv, kur var iegādāties gan moduļu, gan uz individuāla pasūtījuma virtuves, kā arī bīdāmās durvis un iebūvējamos skapju pēc pasūtījuma.Veikals ir ļoti liels visas mājas mēbeles pērku tikai tur un nekad nesaskāros ar piegādes termiņu neizpildi, vienmēr laikā.Pārdevēji vienmēr laipni un pretīnākoši.Salīdzinot ar citiem veikaliem mēbeļu salonā "Vanesa" ir ne tikai augsts apkalpošanas līmenis, bet arī ļoti zemas, un tajā pašā laikā pievilcīgas cenas.Tie cilvēki prot strādāt!!Visiem draugiem iesaku šo veikalu, Jums arī iesaku!!
Ar termiņu izpildi viņiem tiešām neiet spīdoši. Skapim solīja max 6 nedēļas (ja sanāks ātrāk - tad 4 nedēļas), bet realitātē bija 2 mēneši. Bet salīdzinoši likās samērā zema cena par puslīdz pieņemamu kvalitāti, tāpēc par termiņiem pārāk neiespringām.
Tieši tādas pašas gultas ir arī Itālijā...tikai tur maksā vairākas reizes dārgāk...un vieņus kvalitāte apmierina...bet kur nu mūsu Latvijas super estētus, kuri uzskata, ka kvalitāte ir vidēja...viņi jau paši labāk mācēs sataisīt!!!
Dace es saprotu, ka jūsu aprobežotais saprāts nevar iedomāties, ka šī firma taisa ne tikai gultas un mašīnā atrodas ne tikai gultas, bet arī pārējā pasūtītās mēbeles!!!kā var uzminēt cik ielīdīs????katrai mašīnai ir normēts pārvadāšanas smaguma lielums!!!
man arī serviss bija so-so, vienam skapim trūka enģes un nedēļu bija ar viņiem jācīnās, līdz dabūju jaunas. Kvalitāte stipri zem vidējā! un ja kāds saka, ka par tādu naudu jau neko nevar gribēt, tad nepiekrītu. Kāda jēga vispār ražot kaut kādus brāķus? Veikalā paraugi ir normāli, bet kad saņem savu pasūtījumu, kvalitāte ir pavisam cita! Prasta krāpšana un viss. Un tad vēl aicina atbalstīt Latvijas ražotājus! Pēc šīs "iepirkšanās" nav vairs vēlēšanās kādu atbalstīt