Gandrs/ velo apkope - Negodīga attieksme pret klientu
Aizvedu velosipēdam pievilkt bremzes un uztaisīt mini pirms-pavasara apkopu, saņēmu saskaņošanai tāmi, viss kārtībā - uzskaitīti tieši tie darbi, kurus palūdzām. Pēc mēneša saņemu sms, ka darbs ir pabeigts, taču izmaksas - 4x lielākas kā sākotnēji tāmē. Un salikti klāt darbi, kurus es nelūdzu un kategoriski neizvēlētos darīt Gandrā, jo tam man ir meistars, kurš manu riteni uztaisīja. E-pastā uz komunikāciju nezināk, uz vietas - onkulis palika bravūrīgs, un nespēja atbildēt, kur radusies kļūme un kāpēc bez klienta atļaujas ir darīti darbi, kurus nevienam nevajag, un mainītas detaļas, par kurām arī netiku informēta - ne par faktu, ne par papildu izmaksām. Ļoti neprofesionāli un negodīgi pret klientu, PTAC iesniegums un ar mazu cerību, ka iesaistīsies, jo maksāt par to, kas netika lūgts un netika saskaņots, nevēlos, un ķīlnieks šobrīd ir mans velosipēds.
Komentāri (1)
Šie mācās no Rail Baltic celt tāmi