GABI - slikts serviss.
10.12.2017 nopirku sini veikala ziemas garus zabakus pa 69,99eiro. Pec 10 dienam ieraudziju ka ieksejais sildinatais ir atdaliies no zabaka. Zabaki ir biskin garaki par celi un atdalies vis ir no virsejas daljas lidz lejai. Aizejot uz veikalu vini teica uzrakstiet iesniegumu kura es pamatoju ka gribu atgriest naudu. Un pec 10 dienam vini zvana man uz telefonu un saka jus varat iznemt savus apavus mes vinus sasuvam. Ka vini vareja bez manas atljaujas nepasakot man salabot zabakus. Aizbraucu uz veikalo otro reizi runajot ar vecako pardeveju uz ko vina saka ka ja zabakiem ir bracis naudu mes neatdosim. Ja mes izdarijam labojumu neprasot jums. Bet naudu mes jums neatgrizisim. Rakstat vel vienu iesniegumu un gaidat kamer jums atnaks vestule uz pastu ka mes atsakam jums atgriest naudu. Es sini veikala vairs negribu ne kadus zabakus pirkt. Un tos sasutos man ar nevajag. Gribu atgries savu naudu.
Komentāri (9)
starp citu, tā sašūšana varētu būt ļoti laba un kalpos ilgāk nekā nez kāds oriģināls šuvums
Ja tie zabaki ir ar defektu tad katra minute var saplist no citas puses. Un ko tad atkal skraidit pie viniem rastot katru reizi iesniegumus.
Rakstat iesniegumu PTAC
Kādā sakarā?
To es ari izdarisu. Jo savadak vini nesaprot ka pardot ar defektiem zabakus.
Kāpēc viņiem jums būtu jāatgriež nauda? Defekts tika novērsts..
A kur garantija ka pec nedeljas man otrai kajai nebus tas pats. Sanak ka tie zabaki ir ar braki vini pasi to teica. Un kapec vini nesakot man to braki izlaboja.
Ka var tagad zinat ka man pec nedelas otrai kājai nebus tas pats un ko vini man teiks piedodiet pasi vainigi. Ka vini vareja izlabot bez manas atlaujas nesakot man bet eksperta atbildi man tikai pec 10 dienat atsutis. Interesanti vini tagad tikai vedis pie eksperta.
Pirku pasen apavus pa 65latiem,ar garantiju,otrajā uzvilkšanas reizē paliku uz ielas bez papēdi,un apaviem bija vēl cits brāķis,1cm lielāks apavs,veikalā atteicās pieņemt.Rakstīju PtAC ka vēlos lai atgriež naudu ,ne preci mainīt ,neko nevēlējos un nācās atgriest naudu!