Foodout.lv - Slikts serviss
Gribēju padalīties ar nelāgo pieredzi ar šo kompāniju. Ceru, ka informācija noderēs servisa uzlabošanai. Vienu reizi jau rakstīju tieši uzņēmumam, taču nu jau dažus mēnešus atbildes neesmu saņēmis. Švaki vadībai ar komunikāciju. Diezgan regulāri pasūtu ēdienu un uzskatu, ka kopumā serviss ir ļoti pārdomāts un labs, taču ir vairāki sīkumi, ka pēdējā laikā krīt uz nerviem..Mājas lapā pasūtot, ik pa laikam nedarbojas atlaižu kodi. Biežāk kavējas atvešana, sazvanīt un uzzināt cik ilgi vēl jāgaida ir diezgan nereāli. Piegādes čaļi palikuši steidzīgi, atskrien aizelsušies, nomet pasūtījumu, paķer naudu un prom ir. Ne labdien, ne uz redzēšanos. Pēdējais gadījums bija diezgan nepatīkams. Sapratu, ka skaidra nauda beigusies, palūdzu piegādātājam, vai varu norēķināties ar karti? Sekoja grumba pierē un pieklusināts teksts: "nu bļ*, uzreiz nevarējāt izdomāt?" It kā vīrs pēc skata jau brieduma gados, bet šādi teksti nāk (aizbrauca ar zilas krāsas opel). Nebūtu jau arī tik traki, ja bērns blakus nevērotu pieaugušo komunikāciju.
Citādi pakalpojums ir ļoti apmierinošs, ēdiens vienmēr silts (viena reize tikai bijusi ar pavēsāku picu), darbinieki ir laipni. Ar šo vēlos pateikt, ka dažu sīkumu dēļ savus ieradumus neizmainīšu, taču dažas darvas karotes medus mucā tomēr sabojā visu mucu. Neesiet tik steidzīgi un nervozi. Paceliet biežāk telefonu un tad jau būs labi. Pirms kāda gada jums veicās daudz labāk.
Komentāri (1)
"Piegādes čaļi palikuši steidzīgi, atskrien aizelsušies, nomet pasūtījumu, paķer naudu un prom ir." - es atvainojos, Jūs kaut kas tajā neapmierina? atved ātri, cilvēks skrienot aizelsies, Jums nepatīk. Kavējas, Jums nepatīk. Pati saprotat ko gribat?
"Sapratu, ka skaidra nauda beigusies, palūdzu piegādātājam, vai varu norēķināties ar karti?" - to, protams, pamanījāt tikai kad jāmaksā, ja? pārbaudīt iepriekš jau nevar, maks uz atslēgas un atslēga kurjeram ir? Kurjers jābrīdina, ka ar karti maksās, jo tad terminālis jāņem līdzi, neviens viņu aiz prieka nevazā līdzi, jo ja pazaudē, tad skaiti, mēnesis par velti jāstrādā.
"Pirms kāda gada jums veicās daudz labāk" - protams, kad apjoms nav liels, tad serviss ir orientēts uz kvalitāti, nevis kvantitāti.
Ieteiktu Jums pašai nostrādāt vienu dienu to cilvēku darbos, un varbūt tad Jums radīsies iespaids, kāpēc visi ir steidzīgi, jo ar savu darba ātrumu Jūs atlaistu diezgan ātri.