Flixbus - Krāpšana
Dotā firma neizmaksā biļešu cenu atpakaļ, tad kad tiek rakstīts pieprasījums, bet tā vietā, izsniedz tādas pašas summas kuponu nākošajam brauciena mērķim. Tas mani neapmierināja, līdz ar to ļoti cītīgi meklēju dotās firmas mājas lapā informāciju, kā atgūt naudu par nopirktām biļetēm, par cik nevaru dotajos datumos braukt, jo uzzināju, ka izlaidums paredzēts dotajā datumā, līdz ar to nākas atteikties no biļetēm. Visa informācija tiek ievadīta, nekas nenotiek, neviens nesazinās, neviens neko neatmaksā. Toties, kad pirkt vajadzēja, tad gan ātri tas izdodās, bet kā naudu atgūt, tā nekas neizdodas. Iesaku neizmantot doto firmu, ja arī viņa ir ērta, bet gan iesaku izmantot citas firmas pārstāvju pakalpojumus. Naudu neatgūsiet.
Komentāri (6)
Kadas shausmas,jataisa pasnaviba
Nu atvainojiet, biļetes nav lētas ja nebrauc uz Igauniju, Lietuvu. Nauda ir jaatdod ja laicīgi tiek iesniegtas biļetes. Tad nav jaraksta, ka to ir iespejams izdarīt ja negribas to darīt.
Domā visiem tev jākalpo? Tā gadās, ja esi aita.
aizpis muti kropli.
Kāpēc lai viņiem tev būtu kaut kas jāatmaksā, ja nevari braukt savas, ne viņu vainas dēļ.
Piekrītu,mums vispār neatnāca autobuss,ne kuponu,ne naudu ,neko nepiedāvāja.Vispār pofig uz klientiem.Sazināties neiespējami,jo nav nekādu kontaktu.Ecolines un Lux Express vismaz ofisi uz vietas Rīgas autoostā,ja kas vajadzīgs .Nebrauciet ar fix bus,jo viņiem uz klientiem uzspļaut.