Factcool - Ļoti slikts serviss
Tātad... Pasūtiju 3. Jan. Factcool meitai ziemas jaku, saņēmu 11. Jan. Ar kurjeru, jaka bija par mazu...12. Jan. Ar Latvijas pasts starpniecību jaka bija jāsūta atpakaļ, factcool atsūta adresi uz kuru preci jāaizsuta 14 dienu laikā. Tā nu mana jaka aizceļo atpakaļ uz kurjera Dpd servisu Rīgā, paiet nedēļa, divas nu jau 23 dienas esmu 2x zvanījusi, jo gaidu savu naudiņu, bet atbilde ir pārsteidzoši interesanta - jūsu jaka 24. Jan. Nonāca Dpd kurjera servisa, tagad viņi sūta jaku uz Slovēniju, kur ir factkool lielā noliktava, kad jaka būs tur, tad izskatīsim jūsu pretenzijas un atskaitīsim naudu uz kontu... Nesaprotu kāpēc man kā patērētājam jāgaida mēnesi sava nauda, kur tad paliek 14 dienu atgriešanas laiks
P. S. Aizmirsu piebilst kurjera pakalpojumi gan par saņemšanu, gan atpakaļ sūtīšanu bij jāsedz no mana maciņa.
Labdien!
Naudas atgiešana tiek veikta tiklīdz saņemam atgriezto preci mūsu noliktavā (DPD apkopo mūsu sūtījumus Rīgas terminālā un nosūta mums uz Slovākiju). Kamēr prece nav saņemta noliktavā, mums nav iespējas pārliecināties par atgriezto preci.
Diemžēl Jūsu atgriezto preci vēl neesam saņēmuši, tādēļ pārskaitījums vēl nav veikts.
Pārbaudot Jūsu sūtījuma informāciju pasta mājas lapā, sūtījums DPD terminālā Rīgā tika saņemts tikai 24.01.2018
Tiklīdz saņemsim preci mūsu noliktavā, Jūs saņemsiet informatīju e-pastu un mēs veiksim pārskaitījumu uz Jūsu norādīto kontu.
Labdien!
Šodien tika saņemta Jūsu atgrieztā prece un tika veikts pārskaitījums.
Nauda būs Jūsu kontā, tiklīdz banka apstrādās maksājumu (parasti 1-2 darba dienas).
Pateicamies par sadarbību!
Pievienot komentāru