Factcool - Krāpšana

Nepērciet šeit neko.
Divus mēnešus gaidīju piegādi, sāku jautāt - kur palicis mans pasūtījums.
Solīja atbildēt veselu nedēļu, līdz atrakstīja, ka uz lv vairs nenotikšot piegāde.
Atnāca e-pasts, ka atgriezīs summu bez piegādes maksas.
Ļoti nezolīda attieksme pret pircēju.

20.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 par distances līgumu, ja pārdevējs nevar nodrošināt preces piegādi, tam ir pienākums atgriezt pilnu samaksāto summu, ieskaitot piegādes izmaksas. Uzņēmuma atteikums atmaksāt piegādes maksu var būt uzskatāms par nepamatotu līguma nosacījumu maiņu, kas neatbilst patērētāja tiesībām.
Ja uzņēmums neatmaksā visu summu, pircējam ir tiesības iesniegt rakstisku pretenziju pārdevējam, pieprasot pilnu naudas atmaksu, tostarp piegādes izmaksas. Ja uzņēmums to atsakās darīt, patērētājam ir iespēja vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par negodīgu komercpraksi. Gadījumā, ja samaksa veikta ar maksājumu karti, iespējams vērsties bankā un pieprasīt chargeback procedūru, norādot uz līgumsaistību nepildīšanu no pārdevēja puses.
Ieteicams saglabāt visus pierādījumus – pasūtījuma apstiprinājumu, e-pasta saraksti un maksājuma apliecinājumu, lai atvieglotu sūdzības izskatīšanu un nodrošinātu tiesību aizsardzību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes