Express Manicure - некачественно
Сегодня посетила салон купончиком Express Manicure: классический маникюр стойким лаковым покрытием Gelish -46%
сам маникюр длился 2 часа, "мастер" порезала мне как минимум 3 пальца (это только туда она лила раствор перекиси ), почему вы пишите что маникюр с покрытием Gelish (гелиш это фирма которая производит гель лак), а они исрользуют совсем другие материялы к тому же еще и разные, база была от фирмы Orly a лак какой-то без имени лак в серенивой этикеткой вроде VGgel. обслуживание ужастное, два "мастера" все время переговариваются между собой, одна жует жевачку. В такой салон больше не пойду, надеюсь инфекцию не занесли в порезы.
Komentāri (15)
мда, таких мастером руки то пообрывать.
razve malo primerov, kogda ljudi pokupajut kuponi i potom nedovoljni rezuljtatom? neuzheli tak trudno 2 lata doplatitj i obratitsja v normaljnoe mesto?
Labdien!
Te Jūsu "meistare", kurai būtu "jānorauj rokas" pēc Anzhelikas teiktā.
Protams, ļoti atvainojos par nelielu iegriešanu Jūsu 3 pirkstos, diemžēl šādi misēkļi gadās, ja kutikula ir tāda, kāda bija Jums, un, ja klientam kapilāri ir ļoti tuvu ādai, arī mani ir sagriezuši meistari citos salonos, pagaidām no tā nomirusi neesmu. Par infekcijām arī varat neuztraukties- visas vīles, virsmas un instrumenti tiek dezinficēti pēc katra klienta.
Par gelish pārklājumu runājot, jau procedūras laikā centos Jums visu paskaidrot. Pats vārds gelish ir sugas vārds nevis brends, šis vārds radies no angļu val.- gel (gēls) un polish (laka), tādēļ nav pareizi uzskatīt, ka tikai Harmony gelish ar nosaukumu Gelish ir īstais un vienīgais gelish.
Jūsu pārklājumam es neizmantoju nekādu VGgel, kā esat no zila gaisa izdomājusi. Taisnība ir tajā, ka primeri, bāzi un virsējo pārklājumu izmantoju no Orly GelFX firmas, taču toni no ProGel, jo Orly sortimentā, diemžēl nav tā violetā toņa, kuru izvēlējāties. Noturību un izskatu šis fakts nemaina.
Kā arī - ar kolēģi pārmīt dažus vārdus neviens vēl šajā valstī nav aizliedzis.
Visa procedūra ievilkās, jo kā klients Jūs nebijāt pretimnākoša, Jūs visas procedūras laikā mēģinājāt man mācīt darīt manu darbu, kas bija ļoti nogurdinoši, vienlaikus aizvainojoši, un domāju, ka nevienam tas neradītu motivāciju pabeigt darbu ātrāk.
P.S. Darbu darīju no visas sirds un ar visiem tiem labākajiem nodomiem. Rezultāts bija skaists.
Un Jums Olga, nekad dzīvē nenovēlu sastapties ar tādu klientu vai līdzcilvēku, kā Jūs pati.
Ar cieņu, tā pati "meistare" no Express Manicure
te jau katram savs nervu stress un dusma, bet kā nu tur bija, tas vēl nav zināms, uzņemiet visu video, kad kur ejat ;))) s bET meistare - nu jūs ganbiku pa neprofesionālo! Te jau klinete var rakstīt jums sūdzību darba devējam, jo ir publiski apvainota kliente "ja kutikula ir tāda, kāda bija Jums' un "Un Jums Olga, nekad dzīvē nenovēlu sastapties ar tādu klientu vai līdzcilvēku, kā Jūs pati." Jūs tik smuki un smalki uzrakstījāt visu ar skaidrojumiem, ka es un domāju arīdaudzi citi lasītāji - sākām ticēt tieši jums, bet šīs divas frāzes liek aizdomāties! Manuprāt vai tik divas ļoti aktīvas un taj pat laikā stresainas personas nesatikas un pat varbūt viena otrai neiepatikās pēc skata un aizgāja bums! A kliente domāja atnākt kā princese un saņemt sev tīkamu pakalpojumu un paklačoties, bet sanāca tā, ka jūs runājātar kolēģi, bet viņa sēz un garlaikojas
Sveiki!
Nandia - par to klientes kutikulu nebija domāts, kā aizvainojums. Vienkārši fakts, ka kutikula bija tālu no naga saknes un kapilāri tuvu ādai. Šādos gadījumos nav viegli nekur neiegriezt.
Par pēdējiem teikumiem- Jā, es ļoti par šo situāciju pārdzīvoju, tādēļ arī tā uzrakstīju. Zinu, ka neprofesionāli, tomēr emocionāli man ir grūti, ņemot vērā, ka ļoti centos visu paciest un izdarīt darbu kvalitatīvi.
Ольга, хочу задать Вам вопрос: как Вы живёте то с таким отношением к жизни? :)
Мне нравится этот салон именно за качественную работу мастеров и за их прекрасное отношение к клиентам. Была как с купонами, так и без - и всегда оставалась довольна результатом.
Мастера, терпения вам с такими клиентами! И удачи! :)
pati strādāju par manikīri( ne šajā salonā) un varu piebilst, ka tiešām citiem cilvēkiem tiešām asinsvadi ir tik tuvu ādai, ka pat negriežot vēl - tikai atbīdot sanāk traumēt ādu. nepatīkami, bet klienti reti kad atzīst, ka tā tas ir un raksta sūdzības
Полностью согласна с мастером, очень трудно работать, когда попадаются такие клиенты, которые учат тебя, как правильно работать, держат в напряжении целый час, а потом еще и жалобы пишут.
KAUT KĀDS MURGS IR ŠĪS SALONS. MANI APKALPOJA KRIEVENE, AR BRILLĒM, PAGARIEM MELNIEM MATIEM, KAS MANI SAGAIDĪJA ĀRĀ VELKOT DŪMU, GADI 20, TIEVA KĀ SKALS, ... KAD IEGĀJU IEKŠĀ, NEVIENA NEBIJA..SALONS KĀ IZMIRIS..PATI LAIPNĪBA BIJA ŠĪ SALONA ADMINISTRATORE, KAS BEIGĀS IZRĀDĪJĀS ARĪ FRIZIERE, VISS VIENĀ, KAS MAN JAU LIKĀS MAZLIET AIZDOMĪGI..KAD PATEICU KA VĒLOS GAIŠI MEDUS TONI, VĒROJOT ŠO FRIZIERI, SAPRATU, KA NO TOŅIEM VIŅAI MAZA SAJĒGA, TĀDĒĻ IEBAKSTĪJU AR PIRKSTU (!) KURU TONI VĒLOS . KAD SĀKU LASĪT ŽURNĀLU, IK PA LAIKAM ACI UZMETOT KO DARA FRIZIERE, IERAUDZĪJU, KA VIŅA KRĀSU MANUS MATUS AR MELNU (!!!) MATU TONI. BIJU MĒMA. ŠOKĒTA. KAD IEBILDU, FRIZIERE SĀKA RUPJI LAMĀT MANI, LAI ES SĒŽOT MIERĪGA, UN NETRAUCĒJOT VIŅAI STRĀDĀT. NEKAVĒJOTIES LIKU PASAUKT VADĪTĀJU, UZ KO VIŅA ATBILDĒJA, KA VISAS PRETENZIJAS VAROT TEIKT VIŅAI PAŠAI (!!)
LOĢISKI LĪDZ LAMINĒŠANAI NETIKU. LABI, KA VIŅA MAN NESĀKA GRIEZT. BŪTU PALIKUSI AR ZĒNGALVIŅU, VAI VISPĀR ROBIEM GALVĀ.
UZMANIETIES, NEUZRAUJIETIES UZ ŠĪS PĀRĀK PERFEKTĀS SKIDKU REKLĀMAS !!! TAS IR MURGS NE SALONS. SAJUTOS KĀ ŠAUSMENĒ. NE-ADEK-VĀTUMS IR VIENS VĀRDS KĀ ES VARĒTU NORAKSTUROT TUR STRĀDĀJOŠO "FRIZIERI".
madam - Jūs būsiet sajaukusi salonus :) Express Manicure veic tikai manikīru.
LOL Madam, Express manicure ir Dominā. Re kā rodas nepareizs priekšstats. Nu tas čista pēdējais HAHAHAHAHAHA
Es arī biju šajā salonā uz manikīru. Meistares savā starpā visu laiku klačojas, ja kāda gaida nākamo klientu, tad tur pat uzgrauž bulciņas. Aprunā iepriekšējo klientu nagu formu un izvēlēto krāsu. Viss notiek krievu valodā. Man pret krievu valodu pretenziju nav, bet es sajutos kā lētā ieskrietuvē, protams, tas nav nekāds salons, bet nu kultūras līmeni tomēr ievērot vajadzētu.
Vairs tur neiegriezīšos.
Vispār nesaprotu. Ja gribat kvalitāti - maksājiet normāli. Ja gribat kuponus, tad saņemiet darba kvalitati attiecīgi. Grib lai par santīmiem pienācīgi apkalpo.
Mīļie cilvēki - ko nozīmē teiciens - ja gribi kuponus, tad saņem attiecīgu kvalitāti? Kāpēc lai atšķirtos kvalitāte? Domāšana elementāra - uzņēmums ar kuponiem vai nu ātri grib iegūt peļņu, piedāvājot kuponus masveidā ar iespaidīgi samazinātu cenu, vai arī izmanto kuponus iekārdinot klientus ar zemu cenu, izpildot kvalitatīvi pakalpojumu, tādā veidā piesaistot klientus, kas nāks atkal un atkal. Acīmredzot šis ir pirmais gadījums. Es nopirku trīs kuponus un biju trīs reizes, katru reizi pie citas meistares. Pirmo reizi biju apmierināta ar meistares darbu, neņemot vērā, ka viņa košļāja košļeni visu laiku un latviski nemācēja gandrīz ne vārda - mani interesēja paši nagi, rezultāts. Pārējās divas reizes smagi nožēloju, ka aizgāju un nevienam vairs neiesaku. Otrajā reizē meitene steidzās, visu laiku pie sevis bubināja, bolīja acis un smagi pūta - pēc 2 dienām man no īkšķa šis gelish arī nolupa nost. Pārējie nagi sekoja drīz vien, darot to pašu. Trešajā reizē nebija jāpiemaksā par noņemšanu, jo vienkārši jau biju pati visus viegli nolupinājusi. Ja pieraksti klientu - rēķinies ar laiku, izpildi savu darbu rūpīgi un man nospļauties uz to, ka Tu kavē ballīti, kāzas vai bēres - tas ir Tavs darbs un es nezvanīju un nelūdzos, lai paņem mani tik vēlu. Un tas attiecas uz jebkuru gadījumu, vai maksāju 5 latus vai 20. Trešajā reizē atkal jauna meistare, gados vecāka. Goda vārds, izskatījās, ka viņa to dara pirmo reizi. Kolēģes vēl steidzās pa kluso viņu paaudzināt, kādu bāzi labāk likt. Nosēdēju 2h. Vienam nagam galā nogāja krāsa, visai caurspīdīgs un kārtīgs brāķis - piedāvāja, ja lekšot acīs, tad varot rīt atnākt pārtaisīt. Neko neteicu un paklusēju, bet nu paldies Dievam, pārtaisīja uzreiz. Top kārtu uzlika biezā slānī, kas visa notecēja un piekalta pie pirkstiem. Tos nagus, ko uzreiz pamanīju, tos parādīju un pievīlēja, bet, pat cik jau kavēju darbu, skrienot prom divus vēl nepamanīju. Šovakar pēc trauku nomazgāšanas, visa virskārta man atlipa nost no pirksta līdz ar stūri krāsas no naga. Diviem pirkstiem. Nē, paldies, vairs nekad nekad nekad neiešu uz turieni. Šķita lielisks piedāvājums, tuvu mājām, bet saprotu, ka es labāk aizbraucu kaut uz Rīgas otru galu un kvalitatīvu pakalpojumu saņemu. Turklāt, esmu no tām klientēm, kas paliktu par patstāvīgu, ja būtu paticis pakalpojums un maksātu arī dubultu cenu. Par cik pati dzīvojos ar gēla nagiem un gelish jau daudzus gadus, tad esmu pat vairāk kā pārliecināta, ka šoreiz būtu pati sev labāk uzlikusi. Jā, varbūt mana vaina, ka pati sēdēju un neko neteicu, bet - latviešu valodu tur arī vispār nedzirdēt. Necienīgi. Domāju, ka šis ir uzņēmums, kuram vairāk jāpadomā par to, kas ir viņa vērtības un kas viņam nes peļņu, jāatbild uz jautājumu, cik svarīgi ir piesaistīt uzticamus patstāvīgos klientus, tādējādi arī plānot savu peļņu, un kā ieviest attiecīgu darbinieku disciplīnu darbā ar klientiem. Ja uzņēmums ir augošs un peļņu nesošs -tiešām apbrīnoju.
Kvalitāte nav no kuponiem atkarīgi, šobrīd kuponu nav, un maksāju pilnu cenu, bet man pie 2 meistares griež tur pirkstos, es vēl saprotu, ka var iegriezt ādā, ja asinsvadi ir tuvu, bet viena griežot ar knaiblēm nagu iegriež pirkstā un vēl saka, ka man vajadzēja pateikt, ka man tāda problēma ir, es uzskatu, ka man nav problēma, ka man ir nedaudz āda zem naga, ja nagi ir gari, tas tā var būt, to parasti meistari redz paskatoties nagu - ne 1o reizi taisu manikīru, bet tā ir 1-o reiz. Tad vēl tecēja asins no tā pirksta un lakas palika redzama asins uz tā pirksta, kad izžuva (bija gaiša nagu laka). Vienīgais + viņiem, tas ka kad nav iespēja tikt pie normāla meistara dēl pierakstiem tur brīvs tajā pašā dienā un gelish labs - labi turās. Bet paši meistari nekādi.