AtrisinātaEvelatus - zema preču kvalitāte
Es arī SIA "Evelatus" iegādājos pašbalansējošo elektrisko skūteri "Eboard Evelatus Classic M01", kas pārstāja darboties stundu pēc tā iegādes. Griežoties Evelatus piederošajā servisā "SmartServiss", man tika atteikts garantijas serviss, aizbildinoties, ka uz korpusa esot skrāpējumi, un garantija tiek atteikta mehānisko bojājumu dēļ. Griezot pie neatkarīga eksperta, no kura saņēmu slēdzienu, ka vaina ir akumulātorā un vadības platē - abas ir neatbilstošas kvalitātes. To abu nomaiņa maksā 120 EUR. Nav brīnums, ka EVELATUS nevēlas nodrošināt garantijas servisu. Griezīšos ar sūdzību PTAC, lai man kompensē servisa izdevumus. NEPĒRCIET EVELATUS HOVERBORDUS!
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Pievienot komentāru