Evelatus - Pirkta prece ar defektu
Iegādājamie matu veidotāji Dreme veikala Evelatus Akropolē, Rīgā, 26.12. Pārdevēja iedeva preces iepakojumu plēvē. Atbraucām mājās, sāku žāvēt matus, taču fēnam pārstāja darboties regulējuma poga – pūta tikai aukstā režīmā. Nākamajā dienā atbraucām uz veikalu, lai preci samainītu vai atgūtu naudu.
Pārdevēja pārbaudīja fēnu, un sākotnēji viss darbojās, kā vajadzētu. Taču, pēc mūsu lūguma uzstādot citu uzgali, fēnam tiešām pārstāja strādāt regulējuma poga. Pārdevēja piedāvāja sūtīt fēnu remontam vai ekspertīzei, bet mēs vēlējāmies preci apmainīt vai atgriezt naudu, jo fēns bija lietots tikai vienu reizi, un tas jau bija bojāts.
Apmaiņu uzreiz atteica, bet naudas atgriešanai piedāvāja rakstīt iesniegumu. Pienāca otra pārdevēja, kura izteicās, ka tā ir mūsu problēma, ka nepārbaudījām preci veikalā, un ka tas neesot viņas pienākums piedāvāt pircējam pārbaudīt preci uz vietas. Naudas atgriešana būtu jāgaida vismaz divas nedēļas.
Šāda situācija pilnībā sabojāja noskaņojumu, īpaši, ņemot vērā, ka tā bija svētku dāvana. Vairs nekad neko nepirkšu Evelatus veikalos.
Pievienot komentāru