AtrisinātaEvelatus - Telefona lags pirmajā dienā,krāpšana.
Pirms pāris dienām nopirkām dominā telefonu-prestigio muze 7lite, maksāja salīdzinoši lēti 69.00 eiro, pirkām jo vajadzēja telefonu, bet bija ierobežoti līdzekļi. Un tajā pašā vakarā tas sāka lagot, pār ekrānu svītras kaut kādas, savienojums ar internetu un zona ik pa laikam pazūd, izlādējas ļoti ātri (kaut nedari neko viņā) un lādējas ļoti lēni. Un tas tā visu laiku. Izdarīt neko normāli nevar. Tas ir tiešām šausmīgi, ka tādas preces var pārdot telefonu veikalā. Vēl garantijā rakstīts, ka tos pārbauda gan Latvijā, gan ārpus Latvijas, nu tad laikam tie pārbaudītāji visi piedzērušies bija, kad pārbaudīja. Tad es labāk lombardā nopirktu telefonu, ja zinātu, ka tā būs. Es ļoti ceru, ka dabūšu savu naudu atpakaļ, ja ne tad vismaz citu telefonu. Un rakstījām uz Wvelatusu, tajā pašā vakarā, kā arī zvanījām, bet atbildes nekādas. Cerams, ka viņi ātri vien izputēs ar saviem telefoniem.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Komentāri (1)
Prestigio apkalpo ServisaICT, tāpēc Latvijā ir pieņemšanas punkts, bet labo (var arī nelabot, bet tikai testēt) Lietuvā. Sliktākajā scenārijā iesaku arī uzrakstīt ServisaICT leituvas kantorim (ENG) lai dod info, cik reizes telefons reģistrēts servisā. Varbūt pirms jums jau kāds cits nesis.