AtrisinātaEvelatus - Slikts serviss, nekvalitatīva prece
05/04/2017 evelatus veikalā molā iegādājos mobilo tālruni “Prestigio Psp3458 Dual Simwize 03 White”. Tālrunis sarunas gaitā pārtrauc sarunu - vispirms adresāts mani nedzird, pēc tam ar ļoti skaļu, nepatīkamu brīdinājuma signālu pārtrūkst saruna. Saņemot ienākošos zvanus ļoti ilgi neizdodas nospiest atbildes taustiņu un tiek piedāvātas izvēles: “šobrīd nevaru runāt” un līdzīgi paziņojumi. Sarunas laikā skaņas kvalitāte ir ļoti slikta, nevar saprast teikto, vairākkārt jāpārzvana, lai būtu normāla zvana savienojuma kvalitāte. 15.04.2017 vērsos pie pārdevēja igora namsona ar lūgumu iegādāties citu modeli, piemaksājot starpību, bet šādu iespēju pārdevējs noraidīja un ieteica nodot tāluni servisā. 26.04.2017 tālrunis tika nodots tsc autorizētajā servisa centrā (kvīts nr. R-26042017-636) kopā ar tālruņa oriģinālo lādētāju, 02.05.2017 tālrunis tika atgriezsts atpakaļ bez lādētāja. Tālrunim tika atjaunota programmatūra. Pēc dažām dienām tālrunim parādījās iepriekšminētie traucējumi. 03.05.2017 vērsos servisā, lai atgūtu lādētāju. Man atbildēja, ka mans lādētājs nav atsūtīts no servisa darbnīcas un piedāvāja citu lādētāju, kas nav oriģināls.
Saskaņā ar patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. Panta 1. Punkta 4. Apakšpunktu lūdzu atcelt līgumu un atmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudas summu eur 55.00 pilnā apmērā. Prasību pamatoju ar to, ka savlaicīgi netika piedāvāts risināt situāciju, garantijas remonts nenovērsa problēmu, turklāt pēc garantijas servisa saņēmu tālruni bez oriģinālā lādētāja. Uz šo sūdzību 23/05/2017 saņēmu evelatus atbildi, ka ražotājs nav konstatējis pieteiktos defektus un kad prece būs veikalā, man paziņošot. Protams, ka pa šo laiku esmu pie lmt nopirkusi normālu telefonu, bet gribētos, lai šis tirgotājs pazūd vismaz no tādiem populāriem tirdzniecības centriem kā mols, alfa, origo un citi. Lai iet uz centrāltirgu un nemaldina pircējus, savus veikalus novietojot blakus lmt, tele2 un bite, turklāt vēl reģistrējis preču zīmi, kur oranžā krāsa un burtu fonts atgādina lmt logo.
Un tiem, kas te komentāros raksta, ka pircēji paši vainīgi, es novēlu pašiem piedzīvot šīs problēmas, jo viņi aizstāv negodīgu rīcību.
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Komentāri (5)
Ar nopirku tās firmas telefonu,tikai pirku RD Electronics veikalā,nostrādāja vienu dienu un sākās tieši tādi paši simptomi.Pēc programas atjaunošanas pastrādāja pusdienu un problēmas atgriezās,takā secinājums viens,tie Prestigio telefoni ir baigie mēsli,dzirdēju,ka planštes arī esot mēsli.
Man ir Prestigio firmas GPS. Ir pabijis servisā, jo nokrita zemē un saplīsa ekrāns, bet pie viena esot arī programmatūru atjaunojuši Mūkusalas ielas servisā. Tagad strādā diezgan ciešami.
Es pārāk neaizraujos ar tehnoloģijām, tāpēc domāju, ka skārienjūtīgie telefoni 2017.gadā vairs nav nekas īpašs un ir kļuvuši ievērojami lētāki salīdzinot ar 2010.gadu.
Pēc Evelatus loģikas sanāk,ka tiem telefoniem, kas maksā kādus 40 EUR vispār nav jāstrādā...
Pilnīgi piekrītu iepriekšējam komentāram par veco Nokia un Samsung. Mums ir tādi, kas nu jau 10 gadus strādā.
Ja tirgotājam nerūp kvalitāte, bet tikai peļņa, tad tāds nav pelnījis pastāvēt, vēl jo vairāk tirgoties līdzās LMT un maldinoši līdzīgi atdarināt LMT logo.
Загляните в компании bite , LMT на sudzibas.lv и посмотрите сколько жалоб там. Учитывая то , сколько там проблем компания evelatus Божий одуванчик . В наше время поставки и все возможные системные сделки , совершаются почти на одном уровне, так что увы . Либо Вам не везет из-за того , что сами делаете что-то плохое , что я называю карма. Либо , не умеете договариваться. :)
Да сейчас куча рукожопов которые не умеют пользоваться а потом ноют что во всем виноваты продавцы.
Paldies Dievam 08.03.19 problema tika atrisinata pateicoties Evelatus darbiniekam Dmitrijam no Origo 2.stava, kurs deva iespeju izmantot Evelatus piedavato kompensaciju par nekvalitativu preci. Ka kompensaciju bez mzksas sanemu telefona macinu.