AtrisinātaEvelatus - Nekompitenta apkalpošana
Labdien,
Vēlos izteikties par Sia Evalatus tirdzniecibas un apkalposanas metodem, kuras ir zem jebkuras kritikas. Pec manam domam specializeto precu veiklaos un protams ari visos parejos, pardevejam butu kaut mionimali japarzin prece, kuru tas tirgo. Nesen iegadajos kadu leitu savam telefonam, kad ta nedarbojas ka gaidits devoz uz tuvako evalatus vekalu, lai noskaidrotu kpopa ar pardeveju iemeslu. Diemzel pardevejs bija jauninais, un neko man nevareja paskaidrot un nosutija man talak pie veikala vaditaja, vai ipasnieka, ta ari nesapratu, jo pardevejam bija mazas grutibas man to izskaidrot. Kad konkreta diena, devos uz konkreto vietu, kura atrodas galvenais veikala preces parzinatajs, saskaros ar vel lielaku nesapratni. Cilveks, kurs skaitijas ka eksperts par veikala preci vispar nezinaja ap ko griezas lieta un ko isti no vina velos, vai ta bija valodas barjera, vai kas cits to es nezinu, jo man ar valodas zin. Nav problemas un varu runat ari citas valodas, ko butu ari piedavajusi, ja nebutu tik stipri izbrinita par pardeveja nekompitenci jau sakara ar tehniku. Pardevejs ilgu laiki buras mana tel. Un nesaprata ne, kur ir iestatijumi, nedz ari kas tur jadara, kautb ari pasi tirgo tiesi tadus pasus telefonus. Pardevejs vairakas reizes izsledza un iesledza tel, staigaja pa lietotnem un nesniedza man nekadu atbildi, kad tika no mana tel gandriz izdzesti man svarigi faili, tad ari pati izbeidzu so sarunu un vienklarsi izgaju sasutusi no veikala. Es biju loti izbrinita par pardeveja arbildi uz manu sasutumu - tas jau esot tikai viens failins, ko vins esot netisam izdzesis !... Man ta liekas loti stulba atbilde, turklat man laika lieka teresana, vel nemot vera, ka man speciali bija pie si cilveka jabrauc uz citu veikalu un cita diena.. Vairs nekad sija veikala nepirksu neko, jo preces acimredzot ir nekvalitativas un pardeveji pasi nezin, ko tie isti tirgo un ka jaapietas ar viediericem...
Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.
Ar cieņu,
Evelatus
Pievienot komentāru