www.sudzibas.lv Evelatus Negodprātīgs pārdevējs jāpārmāca!

AtrisinātaEvelatus - Negodprātīgs pārdevējs jāpārmāca!

Dotais Mobilo telefonu tirgotājs pārdot pārsvarā brāķētus telefonu, jau vairāki telefonu tur iegādāti un visiem ir bijušas problēmas jau pirmajos 6 mēnešos. tagad tika iegādāts telefons, kurš nestrādāja jau uzreiz pēc iegādes uzstādot iestatījumus ar pārdevēja palīdzību, neņēma pretim paroles un visas darbības turpmāk tika bloķētas- jau veikalā! Evelatus saka, ka neatbild par nobloķētiem tālruņiem un naudu atpakaļ neatgriež. Diezgan absurda situācija, jāpierāda būs tiesā, ka Neesi Ēzelis un ka pildot pārdevēja norādījumus neesi apzināti bloķējis tālruni.
Noteikti jācīnās pret šī mobilo telefonu tirgotāju- ar visiem spēkiem un visiem kopā. Ja kādam ir līdzīga situācija - rakstiet- apvienosimies! [slēpt]@inbox.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.09.2018

Uzņēmuma Evelatus pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Atbilde no Evelatus Pārstāvja atbilde 03.05.2019

Sveicināti!

Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju. Mums ir svarīgs Jūsu viedoklis.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected], vai zvanot pa tālruni 22334401 lai mes kopā varētu atnākt pie viena slēdziena un atrisināt strīdu ar pozitīvu iznākumu.

Ar cieņu,
Evelatus

T

Komentāri (2)

I Ivaritis 09.04.2018

Nekad neko tur nepērciet! Pats agrāk strādāju šajā EVELATUS uzņēmumā un kā jauns puisis pēc vidusskolas pabeigšanas iekritu šajā EVELATUS bedrē.
1)Pārdevēji mainās nenormāli bieži dēļ darba apstākļiem un savu nervu bojāšanas.
2)Kas tieši ir darba apstākļos slikts? Intervijā tev pasaka, ka būs minimālā alga + % no pārdotā, bet patiesībā ietirgojot tūkstošus tu saņem, ja paveicās minimālo algu, kas bija kaut kādi 350 eiro, vai no 6 mēnešiem vismaz 5 mēnešus saņem zem tiem 350 euro. Visi vadības cilvēki ir krievvalodīgie - Pāvels, Antons, Svetlana un darbinieki kā Kirils, Jekaterina, Deniss u.t.t. Ja neesi krievvalodīgais un nespēj komunicēt krievu valodā gan darba Skype, gan darba sapulcēs, tad uz tevi skatās šķībi un mēģina "uzsildīt" pēc iespējas vairāk. Līgums tukšs papīrs, jo kādi 80% no tiem reālajā dzīvē nedarbojās un liels "bonuss" tam visam bija, ka algas izmaksa bija konkrētā veikalā uz rokas, nebija pat algas aploksnēs, vienkārši uz galda skaitīja un deva likt makā/kabatās.
3) Par brāķētiem telefoniem un garantiju - BEZCERĪGI. Lai arī cik reizes zvanītu savam darba devējam un saki, ka telefonam tāda un tāda problēma, cilvēks grib SAMAINĪT vai ATGRIEZT naudu, tad vienkārši taisa to pašu shēmu - paņem uz garantijas servisu, notur tur kādu mēnesi vai ilgāk to telefonu un, tad pasaka, ka vai nu neredz nekādu brāķi vai, ka brāķis ir izveidojies klienta vainas dēļ. Naudu NEKAD nedabūt no viņiem atpakaļ.

Z zaigax1 30.04.2018

Pilnīgi piekrītu, bet šie vēl ver jaunus veikalu vaļā, mānot cilvēkus!
Pārdodotsabojātus jau tlefonus, iekritām ar vīru, viņu melīgajos nagos! Nekad nepērciet viņi tikai ka ko iesmērēt, bet pēc tam,vari mest totelefonu uzreiz miskatē!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes