Evelatus - Atsaka servisa apkalpošanu
Telefons tika iegādāts 04.01.2023 gadā uz garantiju nodevām 05.01.2023. Ar defektiem ekrānam. Gaidījām ilgi, jo pārdevēja pierakstīja nepareizu numuru.
Veica telefonu mainu 07.02.2023.
Pēc mēneša telefonam (05.04.2023.) sākās problēmas lādētāja ligzdai defekts uz ekrānu parādījās mazi Gaismas punkti un uz ekrāna ik palaikam meta arā “Hard Reset Menu”
devāmies atkal uz veikalu lai nodotu uz garantiju vai uz mainu. Pārdevejai vaicājām iesniedzot garantijā teica” kad telefonu droši vien kad busot maina uz citu modeli par to pašu cenu”
garantijā sākumā pienēma, bet pārdevēja atkal numuru nepareizi piefiksēja.
Pēc tel. Devos 25.04.2023. Garantiju ateica servisā
apskates laikä tika konstatëts, ka ierice neatbilst razotäja
garantijas prasibãm. Veicot ierices pärbaudi, tika konstatëts ka
iericei bila neautorizets remonts, kas ietekmë uz ierices
darbibu. Razotäjs un párdevêjs neatbild par nepareizo
ekspluatäciju un klienta izdaritiem bojājumiem. Razotaja
garantijas apkalposana sai iericei tiek partraukta.
Bet mēs neesam veikuši nekādas citas darbības un remontus.
Pievienoju bildes kur it kā trūkstot skrūvītes.
Pec telefona atgriešanas konstatejam kad radusies jauni defekti: mazliet uzputies un viena malina ir izveidojusies sprauga.
Loti neapmierinata par to kad pārdevēja lika parakstit dokumentus “ tehniku pienemu. Pretenziju nav.
Es nevelos vinus parakstit jo pretenzija ir man.
Velos lai izlabo so nepatikamo lietu vai nu maina pret citu telefonu vai nu ari lai atgriez naudu
Komentāri (5)
Bet bildēs tak redzams ka skrūves trūkst. Nejau pašas pazuda. Garantiju arī var droši atteikt dēļ plaisas kameras stikliņā arī, jo tas autorizējas kā mehānisks bojājums. Tā ir kad grib ietaupīt, skopais vienmēr maksā divreiz.
Plaisa paradijas pec servisa.
Kā var plaisa parādīties pēc servisa, ja tā ir piefiksēta remonta lapiņā kuru taisa veikalā
Bildes pec remonta
Šis kantoris gluži, kā lombards - neiesaku. Pieņemsim, ka tādu nopirkāt bez skrūvēm, bet neko darīt, ja nepiefiksējāt pirkšanas brīdī.