Europark - Attieksme pret klientiem
Pie mūsu biroja ir Europark stāvvieta un uzņēmuma automašīnām ir individuālie abonementi, kas piesaistīti konkrētai mašīnai un numuram. Pagājušajā nedēļā pienāku pēc darba pie mašīnas un atrodu tur Europark soda kvīti par 8 latiem par to, ka man nav veikta stāvvietas apmaksa. Šokā apskatu logu un konstatēju, ka caurlaide ir noslīdējusi zem stikla un redzama tikai tās maliņa. Zvanu uz kvīts norādītā numura un man saka - ja jums šāds gadījums ir pirmo reizi, rakstiet iesniegumu, kvīts tiks anulēta. Tā arī izdarīju, uz ko saņemu atbildi, ka man šis gadījums nav pirmo reizi! Europark darbiniece Ieva Urtāne sāka man stāstīt, ka ar mani kā privātpersonu vispār līguma nav, šāds iesniegums vispār nav bijis pat jāizskata un tā kā pārkāpti noteikumi, tad nekas anulēts netiks. Visu to stāstīja viņa nelaipni un negribēja pat iedziļināties situācijas būtībā, kas ir tāda, ka mašīnai ir abonements uz konkrēto numuru un Europark šī informācija ir pieejama. Attieksme pret klientu ir zem jebkādas kritikas. Ir skaidrs, ka Europark bauda faktiski monopola stāvokli un acīmredzot tāpēc nav nekādas vēlmes uz pretimnākšanu klientiem. Viss, ko man nācās uzklausīt, bija tas, ka es esmu pārkāpis noteikumus un ka tas ir mans pienākums pārliecināties par caurlaides redzamību.
Komentāri (4)
Zvanu uz kvīts norādītā numura - а вы уверены, что позвонили именно в Europark? насколько я знаю, в этих квитках сразу указан телефон Lindorffa...
а вообще контора конечно гнилая. особенно мне нравиться идея сделать платные стоянки около супермаркетов. идёшь спокойно в магазин, а когда возвращаешься - тебя ожидает приятный сюрприз! 8 латиков надо прибавить к покупкам...
EUROPARK ir tāds čakarētāju kantorša - arī man uzlika sodu par to ka biju veikalā vairāk ka 1h. Bet nu parūpēsies par viņiem PTAC! ;)
ari es piebraucu un sanemu sodu. veids ka tiek pazinots par notiekumiem - bez maksas lieliem burtiem un kaut kadi sodi maziem burtiem. sito dumjo pazinojumu neredzeju ne es, ne blakussedetajs. pirma stavvieta kura esmu sanemis sodu, un ta nav normala prakse. un tas ka varu vieniem dokumentali pieradit (iznemu kviti, kad atnacu) cikos es atnacu EuroPark neinterese, galvenais piemerot sodu par 30 min. Japelna tacu uz sodiem. Es nebiju vienigais, kuram bija piekabinata soda nauda. tadi bija daudzi, kas atnaca un blenza stulbaja soda kviti un nesaprata kapec ?
Es pilnigi varu piekrist autoram. Ari es visu aprakstiju PTAC, bet viniem viss liekas ok.
Un kur tad ir tas ok, ja cilvēkiem netiek pienacigi izskaidroti notiekumi, liels daudzums saņem sodus, turklat maldinošas zimes, svarigaka informacija maziem burtiem, sudzibas neizskata pec butibas, privātā stavvieta pilna ar valsts ceļa zīmēm.
APZINāTA SLAUKšANA.
O, jā. Jau esmu sākusi apkopot informāciju un ieskatīties šī uzņēmuma gada pārskatos. Jāmēģina būs labiem cilvēkiem iedot apkopojumu, lai redz, ka tāda veida bizness iet uz urrā un jāuzriktē kārīgs konkurent:) Ar prieku noskatītos, kā šis kantoris pamazām slīktu pats kavos m... :D
Neesmu no Rīgas, un braucot no Jūras Medicīnas centra, iebraucu nopirkt pārtiku, pamerus un higiēnas preces (ir tajā brīdī veiktais čeks uz 46Ls). Tā kā līdzi bija dēlēns, kuram tajā dienā palika pusotrs gadiņš un viņš ir ļooooti aktīvs bērniņš, tad prātojot kā viņu aizdabūt līdz iepirkuma ratiem, ar punci (30 grūtniecības nedēļa), tad nemaz neievēroju, ka tur ir mistiskais europarks atkal savu degunu iebāzis. Uzrakstiju viņiem, aprakstot situāciju, pretī saņēmu standarta vēstuli ar likumiem, kurus arī bez viņiem, pēc kvīts saņemšanas jau izstudēju. Ehhh. Draugi jau smejās, ka sabāzīs aparātos monētas ar supereni, lai beidz čakarēt prātu :D:D:D, bet man diemžēl tas neko nemainīs vairs.
Tad nu ceru, ka Mārtiņš Meisītis pērkot ko pa maniem 8Ls, dabūs kārtīgu sprūdienu kaklā. :)