Euronics - Sliktss serviss, klientu maldināšana
Gadījumā, ja nopirksiet preci ar defektiem, tad var nākties piedzīvot nepatīkamus pārsteigumus, lai atrisinātu problēmu. Tātad, tiko nopirktam MP3 Philips atskaņotājam radās austiņu defekts, vienā austiņā pazuda skaņa. Prece tika nosūtīta uz garantijas remontu un vienlaicīgi iesniegta pretenzija par preces kvalitāti un neatbilstību līguma noteikumiem. Pievēršot uzmanību precei, konstatēju, ka komplektācijā ir nezināmas izcelsmes austiņas, tās nav marķētas, trūkst informācija par austiņu specifikāciju, kā arī vai tās ir drošas un nekaitīgas patērētājam.
Dzīves sīkums, ka saplīsa austiņas, tas, ka sastopama nekvalitatīva prece, bet komunikācija ar klientu mani pārsteidza. Pēc 2 nedēļām atnāk atbilde uz pretenziju no veikala vadītāja, kurā norādīts, ka prece atbilst līguma noteikumiem un atrodas Alfas veikalā. Neapmierināts gāju uz veikalu, jo pēc atbildes sanāk, ka man atdos preci ar defektiem. Veikalā kontaktējos ar jau pieminēto vadītāju, prasīju vai tiešām man atdos atpakaļ tās pašas bojātās austiņas, atbilde, nē, tās ir samainītas jaunas. Tātad, vai nu SIA Euronics ir rakstveidā melojis, ka prece atbilst līguma noteikumiem vai preces pārbaude nav veikta, pavilkts laiks un samainītas austiņas. Vadītājs nespēja sniegt informāciju, kas noticis ar preci garantijas servisā, kāds atzinums, tāda neesot.
Apskatot preci secinu, ka jaunās austiņas ir bez iepakojuma, vadi izmētāti, uzskatu ka lietotas, jo lietošana sākas atverot iepakojumu. Izsaku iebildumus, veikala vadītājs sākotnēji norāda, ka tās iespējams pārbaudītas servisā vai nečirkst. Norādīju, ka nevēlos lietotas austiņas un man pēc būtības ir mazsvarīgi vai tās ir lietojis servisa darbinieks, vai pārdevējs, vai cits. Piedāvātais risinājums ir nevis samainīt preci, bet atkal rakstīt pretenziju.
Mājās secināju, ka atskaņotājā ielādētas dziesmas, uz tā uzradies skrāpējums un pogas defekts, izskatās, ka prece ir lietota vai samainīta.
Nākošā dienā ierodos ar iesniegumu(divos eksemplāros) pēc parauga, kas pieejams PTAC mājaslapā. Veikala vadītājs pārlasa, uzraksta saņemts, datums, paraksts, nokopē un dod man kopiju. Mēģināju ieskaidrot, ka atnesu iesniegumu divos eksemplāros, lai uz mana orģinālā eksemplāra būtu atzīme par saņemšanu, lai dokumentam būtu juridiskais spēks. Atbilde, manuprāt tumsoņa līmenī, pamatojiet kapēc Jums vajag tā un neder kopija, ilgi plikšķināja acis un beigās uzlika parakstu. Dotu preci, lai veikals varētu pārbaudīt manu pretenziju pamatotību, bet vadītājs norāda, ka preci neņems, jo es iesniedzu iesniegumu, nevis prasības pieteikumu. Nācās vēl rakstīt prasības pieteikumu pēc veikala parauga, vienīgā atšķirība, ka man bija norādīts iesniegums, veikala paraugā prasības pieteikums. Nestrīdējos, jo sapratu, ka tas ir bezjēdzīgi, jo manā ieskatā, veikala vadītājs ir nekompetents un zem katras kritikas.
Nevienā brīdī netika piedāvāts neviens risinājums, savukārt klients vēlas sagaidīt risinājumus, nevis melus un apšaubāmas pasakas. Sākotnēji, ja tiktu apmainītas tādas pašas nezināmas izcelsmes austiņas, iebildumus neceltu, tāpat būtu izgājis uz kompromisu iegādāties daudz nopietnākas austiņas pretī saņemot mazu atlaidi.
Novēlu SIA Euronics ievērot profesionālo rūpību un godīgums attiecībā pret patērētāju, tajā skaitā pilnveidot darbiniekus un nepieļaut, ka veikala vadītāja zināšanas ir vājākas nekā pārdevējiem/konsultantiem.
Komentāri (1)
Tālāk par pirmo rindkopu nelasīju, jo daudz gramatikas kļūdu un garlaicīgi.