Euronics - Serviss

Labdien,

Vēršot jūsu uzmanību, interneta veikala "euronics", neiesaku iegādāties karstā gaisa fritieri. Iegādes brīdī precei viss bija kartībā, pēc 3 nepilnu mēneša lietošanas prece vairs nestradājā. Ieliekot rozete ierīces vadu, un mēģinot ierīci ieslegt, visam dzīvoklim izsita korķus. Pēc dienas atkartoti meģināju ieslēgt ierīcī, bet tā vairs vispār nedarbojas!
Pieņēmu lēmumu ierīci aiznest uz izskatīšanu tur pat "euronics" veikala, tagad jau gaidu pus otru menesi, bet neviens nevienu ziņu nedod! Zvanot uz klienta apkalpošanas centru, sieviete spej atbildet tikai - ir remonta un kad būs veikala tad zvanis.
Varbūt, laiks ir izdomāt kādus noteikumus, cik Ilgā laikā jasaremontē prece, jo šobrīd sev kāroto preci nevaru izmantot, jo kāds viņu itkā remontē jau pus otru menesi.

Neiesaku vispār veikala "Euronics" kaut ko iegādāties.

10.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes