Euronics - Slikts serviss
Ar sliktāku servisu nekad neesmu saskarušies.
Neiesaku juridiskām personām šeit kautko iegādāties internetā. Ja prece jums nederēs, jūs nevarēsiet to atgriezt 14 dienu laikā, kā tas būtu jābūt pie laba servisa.
Veicu pasūtījumu internetā, kļūdas pēc viena gludekļa vietā, uzspiedu divus. Kaste pat nav atvērta, kad ieraudzīju, cik gludekļi tika atvesti, es sapratu, ka esmu pieļāvusi milzīgu kļūdu. Preci kategoriski atsakās pieņemt atpakaļ ar komentāru, ka juridiskas personas to izdarīt nevar. Īsti arī nav paskaidrojuma, kāpēc tāds lēmums, nevar un viss. Izlasiet atgriešanas politiku un izzīlējat paši, ka juridiskas personas to nevar izdarīt. Jo viņiem patērētājs - ir tikai fiziska persona. Pēdējais sūtījums šajā iestādē.
Paldies par pieredzi!
P. S. Skatos, ka slava jums šeit arī ne pārāk laba, un es par to vispār nešaubos.
Komentāri (5)
Kad apmaksāji pāsūtījumu biji galīgājā pāli, kā nepamanīji kā summa ir pārāk liela?
Vispār viss pareizi, 14 dienu atgriešana uz juridiskajām personām neattiecas, jebkurā internetveikalā, jebkurā!
Patērētāju tiesību aizsardzības likumā patērētājs ir definēts kā fiziska persona, veikals ir rīkojies pareizi. Un Jums, ja reiz gribat preces iegādāties kā juridiska persona, vajadzētu pašai iepazīties ar tiem noteikumiem, kuri attiecas uz juridisku personu.
Es nesaprotu, kā var nepamanīt dubulto apmaksas summu? Kā citi minēja, ka atgriezšana ir fiziskām nevis juridiskām personām.
Juridiska persona nav patērētājs uz viņu neattiecas patērētāju likumi.