Euronics - par garantijas remontu
Nopērkot preci EURONICS veikalā rēķinieties ar to, ka tiks darīts viss, lai nepieciešamības gadījumā tiktu atteikts garantijas remonts. Turklāt veikala menedžrim pietiek nekaunības piedāvāt sadarbības partneri, lai par samaksu novērstu bojājumu. Labs savstarpējais bizness (veikalam un servisa dienestam), kāpēc labot par garantiju, ja var izspiest vēl papildus naudiņu. Iesaku preces neiegādāties EURONICS ...
Komentāri (3)
Vinetas kundze laikam nezin, ka neviens veikals pats garantijas servisu nenodrošina jau gadus 10 nevienai precei, ja nu vienīgi paši ir ražotāji vai kāda produkta pārstāvji/izplatītāji. Veikals tirgo, autorizētais serviss remontē, pie tam viņiem ražotājs/piegādātājs par to maksā - atteikt ir neizdevīgi. Tā šī shēma darbojas NORMĀLU ražotāju precēm, bet minētā veida jocības raksturīgas dažādu lētu brendu produktiem (kundze nav minējusi preci, ar kuru gadījies šāds joks) - piemēram, kaut kādu mistisku Maximā pirktu putekļsūcēju par 16Ls man būtu kauns pat nest mainīt uz garantijas servisu, pie tam servisa noteikumi šādas zemas kvalitātes produktiem ir visai strikti.
Nezināju, ka EURONICS veikalos tirgo lētās MAXIMAS preces. Turpmāk būšu uzmanīgāka ar veika la izvēli...
p.s. vai EURONICS pārdevējiem (menedžeriem) amata pienākumos ietilpst sniegt komentārus šajā portālā.
Visi servisi aizklapēti...kirdiks ir.