Euronics - palīdzības nesniegšana
Vakar iegādājos Euronics veikalā Molā portatīvo datoru akcijas piedāvājumā - Toshiba. Dators tika iegādāts bez operētājsistēmas. Protams datoram ir vajadzīgas programmas tāpēc aiznesu nopirkto datoru pie speciālista, kas ieliktu man šīs programmas. Viņš atzina, ka programmas šajā datorā ir ļoti kļūdainas un oriģinālos draiverus nav pat iespējams uzstādīt.
Tā nu es devos uz šo veikalu, lai atrisinātu šo situāciju. Veikalā pārdevēji neizrādījās tik laipni cik biju iedomājusies.Mani vienkāršā valodā pasūtīja dir**. Es varēju izvēlēties vai nu viņu piedāvātos pakalpojumus par 18.00Ls un viņi paskatītos, kas par vainu vai arī darīt ko vien vēlos.Datora brāķi vai ko citu viņi neatzina un iespēja ko samainīt vai saņemt atpakaļ naudu arī nebija.Biju iedomājusies, ka šādām situācijām ir domāta garantija.
Apkalpošana bija mazliet rupja un bezatbildīga pret cilvēku, kurš neko daudz no datoriem nesaprot.
Es tikai ieteiktu visiem, kas iegādājas šajā veikalā kādu preci, vispirms pārliecināties vai viss šai precei darbojas.
Komentāri (12)
Kaut kas tavā sūdzībā īsti neklapē, vai nu tu, vai tavs datorspeciālists esat dumji!
Tavs datorspeciālists ir vnk idiots !!! Aiznes datoru pie normāla speciālista un visu tev ieprogrammēs kā vajag !!
Esmu datoru servisa speciālists jau vairāk ka 10 gadus, izskatās pēc līkam rokam. Veikals nav vainojams!
Vienkārši "pērle: "Dators tika iegādāts bez operētājsistēmas. Protams datoram ir vajadzīgas programmas tāpēc aiznesu nopirkto datoru pie speciālista, kas ieliktu man šīs programmas. Viņš atzina, ka programmas šajā datorā ir ļoti kļūdainas un oriģinālos draiverus nav pat iespējams uzstādīt."
Tātad, ja jau pac bez OS esi nopircis kompi (jo protams tas ir lētāk) un Tavs "spečuks" uzlika zagtas programmas pats un vēl Tev iestāsta, ka gļuki IR PROGRAMMĀS KO VIŅŠ PATS IR UZLICIS, tad kāda mārutka pēc Tu tagad vaino pārdevējus un esi sašutis ka viņi prasa samaksu par kļūdu labošanu?
p.s. Nevaru izvēlēties starp Jums abiem lielāko malkas skaldāmo ierīci! Spečuks, kurš saspaida nez ko un pasaka ka netiek galā vai pats autors ar savu "loģisko" sūdzību! Ak jā - vēl ieteikums apskatīties vai uz garantijas talona pats Euronics ir servisa nodrošinātājs un ja jā, vai tas ir veikalā kur pirki tehniku un atgriezies celt sūdzības! Rakstīt esi iemācījies, tātad pieņemu ka arī lasīt - droši izmanto šīs prasmes! ;)
Cik Tev izmaksāja Win7 instalācija??? Cik gadu ir datorspeciālistam??? :)
Līga, veikalā datora aprakstā skaidri un gaiši tika rakstīts - BEZ OPERĒTĀJSISTĒMAS. Tas nozīmē, ka vari pirkt datoru lētāk, taču OS tur jāinstalē pircējam pašam. Vai nu Linux, kas ir bez maksas vai Windows, par ko jāmaksā atsevišķi. Un tavs datorspeciālists ir, atvaino, stulbenis. Viņam to tev vajadzēja paskaidrot.
Pilnmēness laika kronis!!! Lielisks paraugs tam, kā šeit mēdz nepamatoti nodir*t kompānijas!
Tas kret*ns, kas šito uzraktīja, pirmkārt, lai pāsrtāj zagt programmas, ja to dara. Otrkārt - skopais maksā 5reiz. Ja neko nesaproti no datoriem, tad pērc tādu, kas jau ir gatavs darbam - kam visi softi ir virsū!
Un ned*rs uz pārdevēju, kas šeit nav pie vainas!!!
skopais maksā 5reiz
Nopirku tur klaviatuuru, garantija 2 gadi..poga 'Shift' pec nedeljas nestradaaja, klaviatuuru aiznesu atpakalj, divas nedeljas to parbaudiija, peec tam samainiija uz jauno. Euronic Dominaa, Viss forshi.
nu kāpēc vajag tur pirkt?
Ko tu gribi, tur tak 90% urlas. Jūtu līdzi.
14 dienu laika viniem japienem prece atpakal, jamana pret jaunu vai ari jaatgriez naudina. ;)