Euronics - Manas tiesības
Nesen - pirms 2 mēn. nopirktu atmiņas karti veikals aizsūtīja uz ekspertīzi. Tā atzina, ka brāķis. No Patērētāju tiesību likuma piedāvātajiem risinājumiem izvēlējos - atdabūt naudu no veikala. Bet Euronics pārdevējs ne un ne -naudu nedošot, tikai bojāto pret tādu pašu jaunu. Šoreiz laiks bija arī nauda. Tāpēc piekritu, bet tas nav likumīgi. Tāpēc rakstu te un klients arī viņiem zaudēts.
Komentāri (2)
Patērētāju tiesību aizsardzības likums 28.pants 1.daļa - lasiet!
Diemžēl cilvēki joprojām nesprot starpību starp juridiskajiem terminiem "ir tiesības pieprasīt" un "prasība ir jāapmierina." Neviens klientam nevar aizliegt pieprasīt naudas atgriešanu preces garantijas laikā, bet tas ir tikai viens no situācijas risinājumiem. Mazumtirgotājam ir jānodrošina pakalpojuma/preces darbība garantijas laikā, taču naudas atgriešana ir tikai neviens no veidiem kā to izdarīt. Piedevām, diemžēl nevajag izraut vienu punktu no kopējā LR likumdošanas konteksta.