Euronics - Krāpšana, slikts serviss, brāķēta prece
Iegādājos kafijas automātu Euronics Alfas veikalā, diemžēl garantijas laikā prece uz garantiju bija jāved trīs reizes, pie otrās reizes jau minēju, ka nevēlos saņemt atpakaļ preci, bet vēlos saņemt atpakaļ naudu, pārdevējs minēja, ka pie trešās garantijas reizes varēšu saņemt atpakaļ naudu. Protams tie bija tukši vārdi. Griežoties veikalā trešo reizi garantijas laikā alfas euronics veikala vadītājs atzīst, ka mums nav paveicies un prece ir brāķēta, bet viņi izpildot likumu salabojot šo preci.
Neiesaku iegādāties šeit tehniku, tirgo brāķētas preces un ja ir brāķēts neuzņemas par to atbildību!
Komentāri (2)
Preci ražo, ražotājs nevis veikals un jebkurai precei var būt brāķis, tapēc jums ir divu gadu garantija, nesaprotu kur problēma? laikam jau jūsu mazajā galviņā..
Man ir pilnīgi pretēja pieredze. Euronics ir ļoti labs un kvalitatīvs klientu serviss. Jā, arī man ir gadījies vest preci garantijas laikā atpakaļ, bet vienmēr tas ir atrisinājies pozitīvi un konstruktīvi, bez negācijām. Vislabāk klientu serviss parādās tad, kad kaut kas nenotiek tā, kā iecerēts. Tā bija arī man - atveda bojātu preci (ledusskapi, pirku interneta veikalā), ar vizuāliem defektiem. Euronics klientu servisā pat nemēģināja vainu novelt uz mani. Paši noorganizēja preces apmaiņu. Manuprāt, bija perfekta un laipna komunikācija un rezultātā man ir prece bez defektiem.