Euronics - Klientu čakarēšana
Neiesaku šāja uki neivienam pirkties tāda lauku kantorsi ka nutikaij pardot braka preces pa lielam naudam un kad ir jatgriez nauda atpakal pa braki tad te peksni 14 dienas jaievero bet tad kad kuģiem jāmaksa pa preci tad uzrei vajag naudu nevsi gaidam 14 dienas pirma izmeigina klienst afigena super bode rupejas par saviem klientiem! Uzrkatsi atteikumu un gaidi gadu kad tev atgriezis naudu atpakal a preci jau pienema atpakal viena diena a naudu taka nabagi velk garuma un neatmaksa a cita veikala nemu nu krietni mazakia maza veiakli ari sanāca iepirkt braki atgrieza naudu 2 stundu laika! Kauns pa tādu lielu veikalu nobal visu eletro veikalu prieksa taja skaita elkors goda savus klientus un ciena!
Komentāri (3)
Tagad vēlreiz, lēnāk un latviski :D
Nosaukt Euronicu par par ūķi un lauku kantori ir ne tikai stulbi, bet arī neobjektīvi. Nu var būt ieej Uzņēmumu reģistra mājas labā un iepazīsties ar Gada pārskatu. Ja tava taisnā smadzene spēj kaut ko no šiem skaitļiem saprast.
Veikals nav nekāds McDonalds, kur hamburgeru jāpasniedz dažās minūtēs. Ja ir noteiktas 14 dienas naudas atmaksai, tad 14 dienas un viss. Nosauc kaut vienu iemesli kāpēc būtu jāveic tas ātrāk. Tāpēc, ka lielkungam lūk prece neiepatikās. Runa nav par nabadzību, kaut gan sākumā tak teici, ka ūķis, bet gan par principu. Tavs tiesības ir atgriezt, uzņēmuma tiesības ir atmaksāt 14 dienu laikā. UN viss tu realizēji savas tiesības, viņi savas, kāpēc tevis dēļ kādas būt kaut kur jāsteidzas? Serviss? Nav bezmaksas servisa, ir jāatceras tas. Un kas vēl zina kādā stāvoklī ir prece, ka atgriezi, ka vēl nav zaudējumos jānoraksta.
По магазину плакаты Noliktavas tīrīšana, а по факту пару скидок. Вводят в заблуждение.