Euronics - Bojājums
Tur iegādāta elektroniskā zobu birste strādāja labi 2 nedēļas, līdz zobu birstes uzgalis sāka izdvest dīvainas skaņas. Zobu birste tiek saudzēta un korekti lietota. Aiznesu uz veikalu, lai viņi pārbauda, pēc 2 nedēļu gaidīšanas viņi paziņoja, ka nevar īsti pārbaudīt un šīs daļas vispār nemaz nebauda un nemaina. Nesaprotu šādu servisu, jo vienaldzība par mani bija liela, lai gan nauda par šo zobu birsti tika iztērēta liela (pāri 100 euro). Garantijā rakstīts, ka ir 2 gadi. Saprotu, ka uzgalim nevar garantēt tik lielu garantiju, bet šaubos, ka pēc 2 nedēļu lietošanas tai ir jāsaplīst, ja tiek saudzīgi lietota. Vēlējos tikai samainīt zobu birsti pret jaunu vai lai man atdot naudu, jo summa ir liela. Domāju, ka tas ir ražošanas brāķis, bet Euronics to neatzīst. Zobu birste mani ļoti apmierina, tikai serviss Euronics Bowlero centrā ir ļoti slikts. Nevienam neieteiktu tur neko ņemt, jo par Jums tur interese ir tikai tad, kad vēlaties tur atstāt savu naudu, neko vairāk.
Komentāri (3)
Jālasa garantijas noteikumi, var būt garantija skar uzgaļus, var būt nē. Vai ir iespējams iegādāties uzgaļi atsevišķi?
"zobu birstes uzgalis sāka izdvest dīvainas skaņas." - izklausās ļoti biedējoši.
"šīs daļas vispār nemaz nebauda" - un kurš varētu viņus vainot, ka bail baudīt dīvainas skaņas izdvesošu daļu.
"pēc 2 nedēļu lietošanas tai ir jāsaplīst" - tad, kas īsti saplīsa? Atskaitot šausminošo teikumu par dēmonu iemiesošanos uzgalī, par to nekas nav minēts.
"Nevienam neieteiktu tur neko ņemt" - pievienojos. Labāk - nopirkt.
Labdien!
Lai noskaidrotu situāciju un rastu risinājumu, lūdzam sazināties ar Euronics klientu apkalpošanas centru, zvanot uz tālruņa numuriem 67218560, 25404030, 27338884, vai rakstot uz elektronisko pastu [slēpt]@euronics.lv