Euroaptieka - Bojāta prece netika atgriezta. Nekompetenta darbiniece
Iegādājāmies Euroaptiekā termometru. Pēc 5 minūtēm to nācās atgriezt, jo tas nestrādā, proti, rāda “Error”. Uz lūgumu atgriezt preci darbiniece atbildēja, ka “medikamentus neatgriežam”, uz jautājumu “vai tad termometrs ir medikaments?” atbilde netika sniegta. Nākamajā dienā vēršāmies ātkārtoti, ar cerību nesatikt to pašu nekompetentu darbinieci un parunāt ar kādu citu, bet toties, atkal satikāmIegādājāmies euroaptiekā termometru. Pēc 5 minūtēm to nācās atgriezt, jo tas nestrādā, proti, rāda “error”. Uz lūgumu atgriezt preci darbiniece atbildēja, ka “medikamentus neatgriežam”, uz jautājumu “vai tad termometrs ir medikaments? ” atbilde netika sniegta. Nākamajā dienā vēršāmies ātkārtoti, ar cerību nesatikt to pašu nekompetentu darbinieci un parunāt ar kādu citu, bet toties, atkal satikām to pašu darbinieci. Pieņemam to, ka, iespējams, tiešām šī aptieka neatgriez nekādu preci, bet vēlējos par to pārliecināties, jo netika atrasti noteikumi aptiekas mājaslapā. Toties, absolūti pietiktu ar to, ja kāda jauka darbiniece man to izskaidrotu. Ātkārtoti lūdzām atgriezt preci, bet darbiniece minēja par kaut kādiem iekšējās kārtības noteikumiem un likumiem, kas neparedz preču atgriešanu. Uz lūgumu uzrādīt tos, teica, ka nav, uz lūgumu nosaukt tos, teica, ka nezin. Mēģināju izskaidrot, ka prece tika uzmanīgi atvērta un iepakojums netika bojāts, bet vienīgais, ko sadzirdēja darbiniece, ka “iepakojums nav atvērts”. Sapratu, ka jēga šai sarunai nav, pabrīdināju, ka sazināšos ar ptac, lai skaidrot situāciju, un devos prom. Termometrs tika izmests, jo sapratām, ka komunicēt ar šo nekompetento darbinieci vairs nevēlāmies, kā arī nav vēlme nākt uz šo aptieku vairs. Nav jēga zaudēt savu laiku 5€ dēļ. Tika pieņemts lēmums, toties, paziņot par radušos situāciju klientu apkalpošanas centram, lai tādas situācijas neatkārtotos. Diemžēl, arī klientu apkalpošanas centrs nemāk neko komentēt par aptiekas preču atgriešanas politiku. Vēlos piebilst, ka euroaptieka.lv mājaslapā arī nav atrodams nekas par preču atgriešanas politiku un arī, darbinieces minētie, iekšējās kārtības noteikumi. Vēlāk aptieka ar mani sazinājās. Neiepazīstinot ar sevi un kas zvana tika uzreiz, manuprāt, diez gan nejaukā balss tonī pateikts klausulī “varat nākt atgriezt termometru! ”. Tātad, ja ņemt vērā to, ka darbiniece sadzirdēja “termometrs netika atvērts”, pēc sūdzības var pat tādu preci atgriezt? Kura, sanāk, pēc darbinieces teiktā, man vienkārši nepatika? Interesanti. Atpazinu atkal to pašu darbinieci, kas likās jau smieklīgi, jo bija vēlme runāt ar kompetentiem darbiniekiem, jo ar šo konkrētu darbinieci viss jau ir skaidrs. Tādēļ, ka termometrs ir jau izmests un atgriezt vairs nav ko un jēga šai sūdzībai vairs nebija atgriezt termometru, bet gan parādīt euroaptiekai viņu darbinieku nekompetenci, es centos vēlreiz skaidrot radušos situāciju un vaicāju par tiem pašiem noteikumiem un likumiem, kas neļauj euroaptiekas darbiniekiem atgriezt bojātu preci. Un nu jau atkal, pašsaprotami, darbiniece tos nevarēja nosaukt. Nosauca mani par mēli, jo itkā es nebiju pateikusi, ka termometrs nestrādā. Protams, ir grūti sadzirdēt pircēja teikto, ja nemitīgi tiek runāts paralēli un par kaut kādiem noteikumiem un likumiem.
Secinājums: no euroaptiekas puses tiek kārtīgi slēpta atgriešanas politika. Kāpēc?
Ieteikums: dodiet iespēju darbiniekiem iepazistināties ar iekšējās kārtības noteikumiem, likumiem un normatīviem aktiem, kas reglamentē viņu darbu, lai zin par ko runā, ja jau sāk sarunu par to vispār.
Žēl nevis 5€, bet gan ir žēl citus pircējus, kuri trāpīsies un šīs darbinieces ceļa un nebūs kompetenti tik pat daudz cik pati darbiniece.to pašu darbinieci. Pieņemam to, ka, iespējams, tiešām šī aptieka neatgriez nekādu preci, bet vēlējos par to pārliecināties, jo netika atrasti noteikumi aptiekas mājaslapā. Toties, absolūti pietiktu ar to, ja kāda jauka darbiniece man to izskaidrotu. Ātkārtoti lūdzām atgriezt preci, bet darbiniece minēja par kaut kādiem iekšējās kārtības noteikumiem un likumiem, kas neparedz preču atgriešanu. Uz lūgumu uzrādīt tos, teica, ka nav, uz lūgumu nosaukt tos, teica, ka nezin. Mēģināju izskaidrot, ka prece tika uzmanīgi atvērta un iepakojums netika bojāts, bet vienīgais, ko sadzirdēja darbiniece, ka “iepakojums nav atvērts”. Sapratu, ka jēga šai sarunai nav, pabrīdināju, ka sazināšos ar PTAC, lai skaidrot situāciju, un devos prom. Termometrs tika izmests, jo sapratām, ka komunicēt ar šo nekompetento darbinieci vairs nevēlāmies, kā arī nav vēlme nākt uz šo aptieku vairs. Nav jēga zaudēt savu laiku 5€ dēļ. Tika pieņemts lēmums, toties, paziņot par radušos situāciju klientu apkalpošanas centram, lai tādas situācijas neatkārtotos. Diemžēl, arī klientu apkalpošanas centrs nemāk neko komentēt par aptiekas preču atgriešanas politiku. Vēlos piebilst, ka euroaptieka.lv mājaslapā arī nav atrodams nekas par preču atgriešanas politiku un arī, darbinieces minētie, iekšējās kārtības noteikumi. Vēlāk aptieka ar mani sazinājās. Neiepazīstinot ar sevi un kas zvana tika uzreiz, manuprāt, diez gan nejaukā balss tonī pateikts klausulī “varat nākt atgriezt termometru!”. Tātad, ja ņemt vērā to, ka darbiniece sadzirdēja “termometrs netika atvērts”, pēc sūdzības var pat tādu preci atgriezt? Kura, sanāk, pēc darbinieces teiktā, man vienkārši nepatika? Interesanti. Atpazinu atkal to pašu darbinieci, kas likās jau smieklīgi, jo bija vēlme runāt ar kompetentiem darbiniekiem, jo ar šo konkrētu darbinieci viss jau ir skaidrs. Tādēļ, ka termometrs ir jau izmests un atgriezt vairs nav ko un jēga šai sūdzībai vairs nebija atgriezt termometru, bet gan parādīt euroaptiekai viņu darbinieku nekompetenci, es centos vēlreiz skaidrot radušos situāciju un vaicāju par tiem pašiem noteikumiem un likumiem, kas neļauj euroaptiekas darbiniekiem atgriezt bojātu preci. Un nu jau atkal, pašsaprotami, darbiniece tos nevarēja nosaukt. Nosauca mani par mēli, jo itkā es nebiju pateikusi, ka termometrs nestrādā. Protams, ir grūti sadzirdēt pircēja teikto, ja nemitīgi tiek runāts paralēli un par kaut kādiem noteikumiem un likumiem.
Secinājums: no euroaptiekas puses tiek kārtīgi slēpta atgriešanas politika. Kāpēc?
Ieteikums: dodiet iespēju darbiniekiem iepazistināties ar iekšējās kārtības noteikumiem, likumiem un normatīviem aktiem, kas reglamentē viņu darbu, lai zin par ko runā, ja jau sāk sarunu par to vispār.
Žēl nevis 5€, bet gan ir žēl citus pircējus, kuri trāpīsies un šīs darbinieces ceļa un nebūs kompetenti tik pat daudz cik pati darbiniece.
Komentāri (1)
Kaut kā iepriekšējais teksts dubultojās. Te būs īstais:
Iegādājāmies euroaptiekā termometru. Pēc 5 minūtēm to nācās atgriezt, jo tas nestrādā, proti, rāda “error”. Uz lūgumu atgriezt preci darbiniece atbildēja, ka “medikamentus neatgriežam”, uz jautājumu “vai tad termometrs ir medikaments?” atbilde netika sniegta. Nākamajā dienā vēršāmies ātkārtoti, ar cerību nesatikt to pašu nekompetentu darbinieci un parunāt ar kādu citu, bet toties, atkal satikām to pašu darbinieci. Ātkārtoti lūdzām atgriezt preci, bet darbiniece minēja par kaut kādiem iekšējās kārtības noteikumiem un likumiem, kas neparedz preču atgriešanu. Uz lūgumu uzrādīt tos, teica, ka nav, uz lūgumu nosaukt tos, teica, ka nezin. Mēģināju izskaidrot, ka prece tika uzmanīgi atvērta un iepakojums netika bojāts, bet vienīgais, ko sadzirdēja darbiniece, ka “iepakojums nav atvērts”. Sapratu, ka jēga šai sarunai nav, pabrīdināju, ka sazināšos ar PTAC, lai skaidrot situāciju, un devos prom. Termometrs tika izmests, jo sapratām, ka komunicēt ar šo nekompetento darbinieci vairs nevēlāmies, kā arī nav vēlme nākt uz šo aptieku vairs. Nav jēga zaudēt savu laiku 5€ dēļ. Tika pieņemts lēmums, toties, paziņot par radušos situāciju klientu apkalpošanas centram. Diemžēl, arī klientu apkalpošanas centrs nemāk neko komentēt par viņu preču atgriešanas politiku. Vēlos piebilst, ka arī euroaptieka.lv mājaslapā arī nav atrodams nekas par preču atgriešanas politiku un arī, darbinieces minētie, iekšējās kārtības noteikumi. Vēlāk aptieka ar mani sazinājās. Neiepazīstinot ar sevi un kas zvana tika uzreiz, manuprāt, diez gan nejaukā balss tonī pateikts klausulī “varat nākt atgriezt termometru!”. Atpazinu atkal to pašu darbinieci, kas likās jau smieklīgi, jo bija vēlme runāt ar kompetentiem darbiniek, jo ar šo konkrētu darbinieci viss jau ir skaidrs. Tādēļ, ka termometrs ir jau izmests un atgriezt vairs nav ko un jēga šai sūdzībai vairs nebija atgriezt termometru, bet gan parādīt euroaptiekai viņu darbinieku nekompetenci, es centos vēlreiz skaidrot radušos situāciju un vaicāju par tiem pašiem noteikumiem un likumiem, kas neļauj euroaptiekas darbiniekiem atgriezt bojātu preci. Un nu jau atkal, pašsaprotami, darbiniece tos nevarēja nosaukt. Nosauca mani par mēli, jo itkā es nebiju pateikusi, ka termometrs nestrādā. Protams, ir grūti sadzirdēt pircēja teikto, ja nemitīgi tiek runāts paralēli un par kaut kādiem noteikumiem un likumiem.
Secinājums: no euroaptiekas puses tiek kārtīgi slēpta atgriešanas politika. Kāpēc?
Ieteikums: dod iespēju darbiniekiem iepazistināties ar iekšējās kārtības noteikumiem, likumiem un normatīviem aktiem, kas reglamentē viņu darbu, lai zin par ko runā, ja jau sāk sarunu par to vispār.
Žēl nevis 5€ eiro, bet gan ir žēl citus pircējus, kuri trāpīsies un šīs darbinieces ceļa un nebūs kompetenti tik pats daudz cik pati darbiniece.