Euroaptieka - Mājaslapā informācija izvietota tā, lai klients to nepamanītu
Pagājušajā nedēļa tika iegādāts speciālais šampūns NUMIS MED šaumpūns sausai un niezošai galvas ādai . Preces cenā redzams tas, ka iegādājoties šo preci, otrs šampūna iepakojums nāk dāvanā. Tomēr zemāk zem cenas (kur iespējams visi pat neaizritina) sīkā drukā norādīts tas, ka izrādās grozā ir jāieliek 2 šampūna vienības. To, ka Euroaptieka internetā (jeb kādreiz Azeta.lv), šādu info bija izvietojuši, pamanījām tikai pēc tam, kad pasūtījumā atnāca tikai viena šampūna pudele. Lieki piebilst, ka par to, ka akcijas ietvaros būtu jāieliek divas pudeles grozā, nebija rakstīts nekur citur izņemot izvēloties.
Otru šampūna pudeli mistēriski iegūt neceram, vienkārši vēlamies pabrīdinat citus, ka vienmēr ir jāmeklē kāda viltība sīka druka. Ļoti žēl, ka citi uzņēmumi mēdz izpalīdzēt šādu akciju ietvaros, t.i., kaut kā informē klientus pie iegādes, ka ir jāpaņem otra prece, paši iedod šo otru preci vai tamlīdzīgi, kamēr Euroaptieka šādu informāciju ieliek sīkā durkā ZEM cenas un nevienā brīdī papildus neinformē klientus par to, ka grozā ir jāieliek abas šampūna pudeles.
Pievienotajā attēlā var redzēt minēto sīko druku.
Komentāri (3)
Var labi redzēt sīko druku. Jums ir vajadzīgas brilles steidzami.
Tikko pats atradu šo šampūnu euoaprieka, un burtu izmērs kur norādīts - pievienot 2 šampūnus - ir pilnīgi tāda paša izmēra ka preces nosaukums .
Savu neizdarību ( nelasīšanu) nevajag novelt uz citiem. Vienāda druka!