Enri - Bojājums pēc auto apkopes
Čau visiem. Diemžēl, gribu padalīties ar savu pieredzi, par kuru nekad nebūtu domājis, ka kādreiz saskaršos.
Lai visi saprot, izvēlējos automazgātavu tikai pēc rekomendācijām no tuvākiem draugiem. Vecākie darbinieki – krasavčiki, reāli dara savu darbu labi, jau vairākus gadus mazgāju savu auto tikai Enri Automazgātavās. Diemžēl pēdējā vizīte beidzās ar stūres apdares bojājumu.
Kā tā sanāca? neviens nevar apgalvot, skaidra lieta – ar lupatu nesaskrāpēsi. Bet nu iebrauc ar vienu stāvokli, izbrauc ar citu…
Kā to pamanīt? Nu, ņemot vērā regulāro servisu un izveidoto uzticību, uzreiz nevar, ja nemeklē, bet izbraucot ārā Tu, dārgais lasītāj, sāc veikt pirmo pagriezienu un rokā sāc just šo nesmuko skrāpienu. Nu to nevar nepamanīt … kur nu nesajust …
Kur ir absurds? Nu iedomājies, braucot iekšā automazgātava – pirms Tu uztic kādam savu auto, Tev vajag bildēt visu mašīnu un detaļas, lai pēc tam pierādīt to, ka šāda lūk bojājuma pirms tam nav bijis. Vai ari redz, pārliekot mašīnu, dārgais draugs, Tu vari ieskrāpēt stūri pats, ar savas somas asiem stūriem. Pēc situācijas apgalvojot, ka ir video novērošanas kameras, kura precīzi varēs parādīt bojājuma esamību …
Ko darīt tālāk? Nu, braucot ar tehniski koptu BMW F10, 2013 gada 86000km nobraukums, vai nu brauc ar šādu pašu ieplēstu stūri un priecājies par to, vai nu ieguldi naudiņu un pāršuj.
Kur problēma? Ņemot vērā, ka Tu esi patstāvīgs klients (Ok, varbūt neesi VIP, bet tomēr), Tu neiegūsti nekādu pozitīvu pieredzi, šāda gadījuma risinājumā, tikai tāda paša veida atbildi – paldies par ziņu, izskatījām, pats vainīgs. Ne sazvans, precizēt, kas īsti noticies. Ne aicinājums – davai, izskatam kopā video ierakstu.
Enri, paldies par iepriekšējo labo pieredzi, un vairāk nebraukšu un arī nerekomendēju nevienam citam.
Pievienot komentāru