ELVI - Slikts Serviss.
Sveiki. Šodien iepirkos malkalnes elvi, Ogrē 27.02.2018.
Kasiere kas strādā šajā veikalā, pat nemāk sasveicināties. Pieejot pie kases, es sasveicinājos ar smaidu uz lūpām, kasiere pat nepaskatijaas acīs un sāka skenēt preci, es atkārtoju savu sasveicināšanos vēlvienu reizi, pārdevēja paskatījas ar niknu aci, nošķōbija seju un viss..
Tad man pie muguras nostājās sieviete, es pagriezos un aicināju viņu šeit vairs neiepirkties, jo strādā ļooooti, nelaipna pārdevēja. Un tad es izdzirdēju uzreiz no kasieres vismaz kādu balsi, lai gan nebija nekas foršs, ko viņa pateica.
Kasiere uzreiz man pateica ''tad nāc un strādā''
es neko atpakaļ neteikdams, aizgāju prom ar nepatiku pret tieši šo elvi veikalu.
Manuprāt, šādai pārdevējai nav vietas, apkalpojošā sfērā. Ja elvi veikala vadība, rūpēsies par savu veikala reputāciju, tad noteikti veiks pārrunas ar šo pārdevēju, lai kas tāds vairs neatkārtotos!
Sieviete bija ar brillēm, sarkaniem matiem un strādja pie pirmaas kases, kas tuvaak "sushi"
cieņā, neapmierināts klients!
Labdien!
Paldies, ka informējat mūsu par radušos situāciju. Lūdzu, pieņemiet atvainošanos no veikala vadītājas un pārdevējas. Esam atkārtoti izrunājuši ar veikala darbiniekiem klientu apkalpošanas kultūras pamatus un darīsim visu, lai savus pircējus sagaidītu ar laipniem sveicieniem un pozitīvu attieksmi.
Cerot uz Jūsu sapratni,
ELVI.
Komentāri (6)
Uzvedāties, kā jau kārtīgam kretīnam pienākas!
Kasiere uzreiz man pateica ''tad nāc un strādā'' (c)
jūs vispār zinat cikos cilvēkam ir jāceļas lai ietu uz veikalu strādāt? Cik cilvēkus viņš dienā apkalpo un cikos viņš iet gulēt, cik ļoti grūts darbs tas ir?
Nekur nav rakstīts ka kasierim pie kases ir jums jāizdabā un jāizklaidē! Pie kases galvenais ātrums un efektivitāte citādi var sakrāties rinda pie kases un tad jau būs nevis viens neapmierināts klients bet 10+. Veikala kase nav restorāns jeb viesnīca kur peļņa atkarīga no laipnības, pat ja viņa nobučos jums un pavadīs līdz mašīnai ar dziesmām un dejām algu viņai par to nepieliks dzeramnaudu no jums arī nesaņems!
Lai cik nebūtu savādi, bet kad manā pilsētiņā likvidēja ELVI, tā bija tik tiešām tragēdija. foršs veikals ar labu asortimentu un konkurentspējīgām cenām. Un man pie kājas kas man smaida vai nesaka labudien. Galvenais kad mani apkalpoja un tas jau ir labi. Bet tas kad tu neiesi iepirkties uz konkreto veikalu, tas būs tik labāk pardevējai kura neredzēs tavu cimperlīgo ...seju.
Jā ir tik tiešām reti riebīgas pārdevējas, bet pircēji kā skolnieki arī nav ne labāki. Tad nu ja gribi vari pamēģināt šo darbu. Man liekas pēc nedēļas jau tavas pēdas būs atdzisušas
Parasti manuprat sadas sudzibas liecina par to, ka nabagam klientam nav ar ko sasveicinaties visas dienas garumaa, tad vins iet uz veikalu, lai tur krist visiem uz nerviem. Lai atrak apkalpo un pareizi izdod atlikumu, tas ir viss kas ir vajadzigs.
Nopietni?Jus nacat uz veikalu iepirkties vai sveicinaties?man piemeram vienalga sveicinas-nesveicinas,vai ar kadu sejas izteiksmi skatas,galvenais lai atrak apkalpotu un naudu pareizi panema/izdeva...
Sakiet lūdzu, kas jūs noveda līdz tik galējam komunikācijas deficītam, ka pat lai sasveicinātos ir jādodas uz veikalu? Acīmredzot, cilvēkam bērnībā ir bijušas tik dziļas morālas ciešanas, ka šobrīd pat nesveicināšana, viņā izraisa ārkārtīgi depresīvu stāvokli, kas balstīts uz mazvērtības kompleksu apspiešanu un lai to mazinātu, cilvēks gatavs pazemot citus. Kauns šī cilvēciņa vecākiem, par to ka toreiz veikalā nenopirka viņam to čupačupu!