ELVI - Pirceju maldinasana
Vakar t.i.sestdien pievakare ar viru iepirkamies veikala, kur bez citam precem nopirkam ari vafelu torti Moka...iepriecinaja samazinata cena 1.69.Izveloties preces skaitijam lidz, cik bus jamaksa, bet pie kases izbrins bij liels, ka pa so torti bij jamaksa 2.35.Gaju atpakal pie plaukta, gribeju satikt kadu pardeveju, neizdevas, tapec gaju atpakal un prasiju kasierei uz ko vina atbildeja, ka neko nezinot...nu ja neviens neko nezin, tad rakstu seit ar domu ,ka varbut kads no vadibas lasis.Es loti labi zinu, ka pardevejiem no ritiem pirmam kartam ir japarbauda cenas un termini, bet seit vel pievakare staveja nezinu cik veca cena...varbut ar noluku? Lai visdargako torti pirktu par it ka viszemako cenu? Nu riktiga cilveku maldinasana.Un cik tadi cilveki, kas neskaitija lidz un nepieversa uzmanibu, nopirka it ka leto torti pa dargo.Protams garastavoklis bij sabojats.
Cienījamā Ruta,
no sirds atvainojamies par šo situāciju!
Vienmēr cenšamies nomainīt visas cenu zīmes laicīgi, taču reizēm gadās, ka kaut kas paliek nepamanīts. Esam izrunājuši šo jautājumu ar veikala darbiniekiem un turpmāk centīsimies pievērst tam vairāk uzmanības!
Uz jūsu sapratni cerot,
ELVI
Komentāri (7)
Un ko Jus ar to gribat pateikt ka pārdevejas nedrikst kludities?Jus laikam neesat stradājusi tirdzniecibā un nezinat par to pilnigi neko.Cenas var mainities ja beidzas akcija vai ari ir tas dienas datums.parasti uz cenu zimem ir noradits datums lidz kuram ir akcija vai samazinajums tapec ari pircejiem vajadzetu sekot lidzi jo zinat pardevējiem šajos laikos uzkrauj tik daudz darbu un pienakumu ka var ko palaist garam .
Jus maldaties..es tieśi stradsju tirdxnieciba tapec labi zinu. ka pirmam kartam ir termini un cenas un tad viss parejsis.Datums uz cenu zimes nebij noradits..tikai cenu samazinsjums.
Vai nu Tu neredzēji atlaides datuma beigas vai arī tā bija viņu kļūda. Ja tā bija viņu kļūda un 66 centi Tev bija tik svarīgi tad varēji piekasīties un teikt ka maksāsi to cenu kas ir norādīts pie preces kā to paredz likums. Katrā ziņā tas pats vairs nav smieklīgi ka garīgo var sabojāt tāds sīkums
o,elvi trīs entuziasti uzreiz uzbruka cilvēkam,kuram bija iebildumi. pārak uzkrītoši trīs komentetāji pēc kārtas neizprot sūdzību un metas iznīcināt ar personiskiem apvainojumiem. tak ejiet,klauni,pērciet visu, ko un par cik jums grib iesmerēt par saviem miljoniem,ko tad jūs te lienat un sīkumainas atsauksmes rakstiet par centiem? 1 cents vai 2. tas ir principa jautājums. un par to ir jārunā, jo tā ir daudz kur.
Nu pārdevējas var apvainot ja .? Dažkārt liekas ka cilvēki centu dēļ iet galīgā sviestā.Un kad paši atnāk uz veikalu ar sliktu garastāvokli tas ir normāli ko?Dažkārt tiešām liekas ka vajadzētu atpakaļ iepriekšèjos gadus kad pārtiku tik uz taloniem deva a tagad cilvèki palikuši nekaunīgi un izlepuši kauns tiešām par Jums visiem paši pastrādātu tad redzètu kā rakstīt savas kaprīzes tas ir slimi!
Kādi vēl entuziasti? Elvi iepērkos labi ja reizi divos gados. Pats īsti neizproti ko uzrakstīju, jo es tik ieteicu divas lietas. Ja grib piekasīties par dažiem centiem tad pateicu kādu argumentu dot, bet Tu uzreiz uzskati ka mēs par miljoniem iepērkamies
Katra veikalā ir savādāk to nu es pati labi zinu .Un uz samazinājuma noteikti jabūt datumiem tā nevar būt .Pati stradāju jau 6 gadus aiz vitrinam un zinu kas un kā ja sanāk ko piemirst tad pie kases klients tāpat maksā samazinājuma cenu jo kasieri var veikt samazinājumu ,bet pārdevējs to nevar.Esmu vairāk kārt saskārusies kā kliente ar šadu problèmu ,bet zināt neviens dzīvē nav ideāls visi kļùdās un bojāt savu garastāvokli centu dèļ nu nevajadzètu ,dzīvē ir arī daudz svarīgākas lietas.