ELVI - pārdevēja
vēlos pateikt to ka man nav vairs nekādas'' īpašas" vēlēšanās iepirkties pie kasieres-pārdevējas Marinas Jefimovas. Viņa jau kuro reizi neievēro apkalpošanas pieklājibu, ļoti nekulturāla kasiere,viņa ne sviecinas,ne nosauc pirkuma summu,ne ko. Par acu kontaktu ar klientu uzturēšanu nemaz nerunājo! Man pašai strādājot, apkalpojošajā sfērā,zinot kā ir jāizturas pret pircēju,tas ir ļoti nepatīkami. Es nejūos gaidīta šajā veikalā īpaši iepērkoties pie Marinas J.
Pārdvēja
Komentāri (10)
Labdien,
Maija ELVI veikalā strādā vēl tikai nepilnas divas nedēļas un šobrīd mācās visus pārdevējai nepieciešamos pamatus, lai nākotnē kļūtu par labu pārdevēju. Līdz šim Jūsu sūdzība ir pirmā par konkrēto pārdevēju, tādēļ ņemsim to vērā un vēl rūpīgāk sekosim Maijas darbam. Esam pārliecināti, ka darbiniece jau drīzumā kļūs par patiešām labu pārdevēju un strādās tā, lai ikvienam pircējam rastos vēlme iepirkties tieši pie viņas. Darīsim visu, kas mūsu spēkos, lai palīdzētu Maijai iemācīties labas apkalpošanas principus pēc iespējas drīzāk.
Pateicamies par Jūsu novērojumu, jo katra kritikas deva, kaut arī rūgta un pirmajā brīdī nepatīkama, ļauj mums izdarīt secinājumus un kļūt labākiem. Un tāda ir arī ELVI veikalu sūtība - būt par SAVĒJO veikalu!
Ar cieņu,
Jūsu nacionālais mazumtirgotājs ELVI
Atvainojiet, runa, protams, ir par Jūsu minēto pārdevēju Marinu Jefimovu.
Ar cieņu,
Jūsu nacionālais mazumtirgotājs ELVI
pardeveja m ir atlaista- cik tipiski elvi...
elvi fui, kasiere nav vainiga, kad elvi maksaa aploksnee, vispr man poh, bet elvi fui! kretinee tie labdien un paldies fui hui!!!
Labdien, Jāni,
Pārdevēja Marina ir tikko sākusi strādāt un Jūsu informācija par to, ka viņa jau ir atlaista, nav patiesa.
Savukārt, ja Jums ir informācija, ka kādā ELVI veikalā algu maksā aploksnē, lūgums nekavējoties to ziņot mums. Mēs ļoti skrupulozi raugāmies, lai šādas nelikumīgas darbības ELVI veikalos netiktu pieļautas.
Ar cieņu,
Nacionālais mazumtirgotājs ELVI
Kāda alga, tāda apkalpošana!Nedomāju kā kasieros iet strādāt tie kam tas tiešām patīk!tapēc arī tāda atteiksme))))pierodiet pie tā!labāk nekad nebūs!!!
Hmm.. laikam šajā Elvi ir problēmas ar personālu. Vai nu tas netiek pienācīgi apmācīts, vai arī vadībai patiesībā ir uzlikt mīksto ko klienti saka. Izskatās labprāt patur šādas "pārdevējas" kuras visticamāk arī saņem atiecīgu atalgojumu.
Šis ir mans stāsts par Marinu.
Mani šodien apkalpoja Marina Jefimova - veikala ELVI (Tallinas iela 66) pārdevēja..nē pareizāk būtu kasiere, jo lai pārdotu tomēr nepieciešamas kaut kādas iemaņas. Ar nožēlu jāatdzīst, pēc veikala apmeklējuma radās sajūta, ka man jājūtas vainīgam par to ka esmu atnācis uz Elvi veikalu. Ar mani saveicinājās nemaz uz mani nepaskatoties kaut ko noburkšķot zem deguna samērā nievājošā tonī.. apkalpoja gliemeža ātrumā, neteica cik jāmaksā, pasniedzu bankas karti, bet sapratu ka ātrāk to būs pašam ievadīt pos terminālī ko arī izdarīju. Man nepiedāvāja maisiņu. Pēc apmaksas, es uzdevu jautājumu, vai būtu kāds maisiņš kur ielikt tiko iegādāto svaigu salātu kārbiņu, man atbildēja "tur" un norāda sev aiz muguras. Lai es to maisiņu paņemtu man būtu vēlreiz jāiet caur ieejas barjeru, jāiet caur zāli, jāspraucas garām rindai to aizkavējot, lai gan viņai to izdarīt prasītu max. 5 sek. Sejā bija lasāms šīs sievietes nogurums un vienaldzība. Lieki piebilst ka tam maisiņam negāju pakaļ. Tad jau labāk ietaupiet naudu un uzlieciet pašapkalpošanās kasi.
Vai varbūt tomēr "pīķa" stundās atvērt abas kases, nevis likt pircējiem gaidīt garā rindā un pēc tam vēl satikt šādas kasieres?
Jāsaka ka šajā veikalā sanāk iepirkties bieži dēļ dislokācijas, tomēr nopietni apsveru mainīt ieradumus un iepirkties citur.
Iesaku celt apkalpošanas līmeni, nezinu iespējams pie vainas kasieru garās darba stundas, vai motivācijas trūkums. Bet skaidrs ir tas - ja šādas būtu visas kasieres, tad cilvēki izvēlētos iet Jūsu veikalam ar līkumu.
Labdien!
Mēs ļoti atvainojamies, ka Jums radās tāda situāciju, iepērkoties veikalā ELVI.
Kā jau rakstījām, Marina ir mūsu jauna kolēģe, kurai iepriekš nebija pieredzes klientu apkalpošanas jomā. Marina ir ļoti centīga, kā arī ļoti labi saprot un runā gan latviešu un krievu valodā, tomēr ne vienmēr vēlamās prasmes tiek apgūtas tik ātri, kā mēs vēlētos.
Mēs piekrītam, ka mūsu kolēģei vēl daudz jāmācās un pēc pārrunām esam vienojušies, ka turpmāk viņa vairāk uzmanības pievērsīs tieši komunikācijai ar pircējiem un viņu apkalpošanu, lai turpmāk tādas situācijas nekad vairs neatkārtotos. Vēlreiz ļoti atvainojamies par sagādātajā neērtībām.
Lai Jums jauks vakars!
krāpnieki
Labdien, Ivan!
Lūdzu, precizējiet savu komentāru, lai mēs varētu noskaidrot lietas būtību.
Cieņā
ELVI