www.sudzibas.lv ELVI slikts serviss

Elvi Ogre - slikts serviss

Šodien, 04.01.2019,veikalā Elvi, Ogrē Mālkalnes prospektā 3.
Ņemot ārā preci no ledusskapja tā nokrita zemē un saplīsa, sagaidījām zāles darbinieku, kurš teica, ka visu satīrīs, un, lai turpinām iepirkties, arī cita veikala kliente teica, ka mums ir tiesības nemaksāt par preci, ja tas nav vandālisms un patērētājam ir tādas tiesības. Devāmies pie kases, kur mūs apturēja apsargs liekot samaksāt par preci. Teicu, ka man tas nebūtu jādara, jo prece netika saplēsta tīšām, bet apsargs turpināja mani pazemot visas zāles priekšā, uzstājīgi liekot samaksāt par bojājumiem, nepaskaidrojot likumus un neuzklausot manu viedokli. Patērētāju tiesību aizsardzības likums nenosaka, vai pircējam jāsamaksā par nodarīto zaudējumu.
Es piekritu samaksāt par preci, lai tiktu ārā no neērtās situācijas kaut arī neuzskatu, ka man būtu bijis jāmaksā.

04.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no ELVI veikali Pārstāvja atbilde 10.01.2019

Cienījamā Gita,

No sirds atvainojamies par radušos situāciju!
Informējām apsardzi, ka tā rīkoties nevar.
Lūdzam Jūs ierasties veikalā, lai saņemtu atpakaļ naudu par bojāto preci, līdzi paņemot čeku!

Ar cieņu,
ELVI

G

Komentāri (1)

C critical thinker 04.01.2019

saprotams, ka negribas laiku un nervus tērēt -- vajadzēja likt, lai sauc policiju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes