Elvi Ogre - Krāpšana ar norēķinu kartem
Esiet uzmanīgi Elvi Ogre Mālkalnes pr.3! Viņi mēdz divreiz rezervēt summu no norēķinu kartes. Saka ka pirmais maksājums "nav aizgājis" un lūdz ievadīt kodu atkārtoti. Ja summa nav liela tad pēc tam to pat internetbanka ne vienmēr var pamanīt. Ja kasieris lūdz vēlreiz ievadīt kodu, pieprasiet obligāti darījuma atteikuma čeku. Ja tādu dod atsākas, uzreiz pārbaudiet internetbanka vai summa nav jau rezervēta!
Labdien!
Paldies par informāciju. Mums ir ļoti žēl, ka šāda situācija radusies, bet tā nav kasiera rīcība ar mērķi krāpt - tehniskās problēmas var rasties gan ar maksājumu karšu termināli, gan ar kases sistēmu. Ja maksājums noskaitās divreiz, veikals vienmēr atgriež naudu pircējam. Atvainojamies par neērtībām un lūdzam pēc šādiem gadījumiem apskatīties, vai maksājums nav noskaitījies divreiz - veikals obligāti atgriezīs naudu.
Ar cieņu,
ELVI. Par savējiem!
Komentāri (3)
Vai situāciju mēģināji risināt veikalā? Terminālu kļūdas mēdz gadīties un tai nav obligāti jābūt krāpšanai.
Atteikuma čeku nav iespējams iegūt, jo nav apstiprināts maksājums, tas iznāk pēc veikta maksājuma, vismaz tā ir Rimi veikalos, nezinu par Elvi
Čeks par atteikumu iznāk tieši tāpat, kā visi citi banka termināla čeki, lai klients varētu pārliecināties, ka maksājums patiešām ir atteikts.