ELVI - Nepieņemama darbinieku uzvedība klientu klātbūtnē
Labdien! 18.02.2022. Īsi pirms plkst. 10: 00 iepirkāmies mūsu ģimenes iemīļotajā veikalā. Strādāja tikai viena kase. Vīrs kasierei iedeva 50€, tā kā iepriekšējie cilvēki arī kasierei iedeva 50€, tad mūsu naudu kasiere samainīja citā kasē. Pie kases pienāca divas darbinieces. No kurām viena, no otras kases izņēma mūsu iedotos 50€ un mūsu priekšā nometa kasierei, kura mūs apkalpoja, uz Letes atpakaļ. Samainīto naudu lika atgriezt atpakaļ, tai laika otra darbiniece bļāva, ka kasiere vakarā rakstīs paskaidrojumu.
Kasiere, kura mūs apkalpoja, paņēma mūsu iedoto naudu un samainīja aptiekā. Atnākot atpakaļ paskatījās uz mums ar vainas sajūtu un pateica, ka tā gadās.
Mēs kā klienti neuzskatām, ka ejot uz veikalu mums ir jānovēro tāda darbinieku attieksme vienam pret otru. Un darbiniecei, kura mūs apkalpoja, bija jāraksta paskaidrojums par samainītiem 50€.
Mūsu diena bija sabojāta, jo pēc divām pienākušajām darbiniecēm palika sajūta, ka esam vainīgi, ka uz veikalu atnācām iepirkties ar 50€ gabalā.
Atvainojamies mūsu kasierei par sagādātajām neērtībām!
Laba diena!
Atvainojamies nekorektās darbinieces vārdā, bet vai Jūs varētu precizēt, kurš tieši veikals tas bija - tad mēs varēsim pārrunāt situāciju arī ar konkrētā veikala personālu. Jūsu ELVI
Komentāri (2)
Nākamreiz ejiet katrs ar 200tniekiem, būs jaudīgāks šovs un vainas sajūta.
Kad tu esi pirmais ar 50nieku, viss ir ok. Kad esi tāds 15tais, tad tās dusmas nāk pašas no sevis.