ELVI - Bojāta prece
Labdien!
Šaja gada 12.07.2022 mans vīrs nopirka ikrus (foto ir pielikuma) Cena 8 eur ap pulk. 11: 00 - 12: 00, čeks palika veikalā. Mājas konstatējam ka ikri ir bojātie, nav lietojamie. Tajā paša diena ap pulk. 17: 00 mēs atgriežamies veikalā, lai atdotu bojāto produktu. Tā ka virs čeku atstāja veikalā kasiere Inta pateica ka viņa nevar atrast čeku sistēmā jo viņai nav tāda atļauja, to var izdarīt veikala vadītajā. Nākamā diena 13.07.22 es sazvanījos ar veikalu (tel.20237663) , veikala darbiniece stajas priekša ka veikalas vadītajās aizvietotajā palūdza man nosaukt ean kodu no ikru burciņas (4751001390114) un apsolījās atzvanīt. Nākama 14.07.22 man neviens neatzvanīja. Kad es pazvanīju 15.07.22 vekala darbiniece pateic ka 18.07.2022 būs vadītajā un viņa man atzvanīs. Zvans nav.
Sveicināti!
Paldies par Jūsu ziņu. Lai noskaidrotu situāciju un sazinātos ar produktu piegādātāju - lūdzu, precizējiet, kurā no mūsu zīmola veikaliem ikrus pirkāt un kura ražotāja produkcija tā bija? Ērtākai un ātrākai saziņai aicinām informāciju sūtīt uz [email protected].
ar sveicieniem, ELVI komanda
Komentāri (1)
Būsim reāli - nav paņemts čeks - kas pie tā vainīgs? Saprotams, ka mēdz visādi gadīties ar produktiem, ne vienmēr pie tā vainīgs veikals, un tieši tāpēc ir iespēja atgriezt preci, ja tiek paņemts čeks.