ELVI - Apkalpošanas kvalitāte
Rakstu šo, lai sniegu iespēju cilvēkiem izvērtēt, cik būtiska ir apkalpošanas kvalitāte viņu ikdienā. Izvērtēt arī to, kam mēs atstājam savu naudu un kāpēc izvēlēties neuzticamu un negodprātīgu komersantu, kuru izvēlēties kā galveno pakalpojuma sniedzēju ikdienas nieku, pārtikas produktu iegādei. Pēc maniem uzskatiem, šī veikalu ķēde jau tuvojas Maximas bēdīgajai slavai. Mani ļoti nepatīkami izbrīna atmosfēra veikalā, nekārtība, personāla negatīvā, nievājošā un rupjā attieksme pret klientu. Praktiski jau tā ir visur, bet ierasti negatīvo atmosfēru absorbē produktu kvalitāte, klāsts, cena vai jebkas cits, kas cilvēkus mēdz piesaistīt. Ar šo veikalu ir citādi. Ne reizi neesmu dzirdējusi “labdien”, “lūdzu” vai “paldies par pirkumu”. Uz jautājumiem personāls atbild nelabprāt, ņurdot sev kaut ko zem deguna. Pārdevējas ļoti bieži smird pēc cigaretēm un tas nudien nav patīkami. Produkti gatavās pārtikas nodaļā pavisam noteikti nav svaigi un kvalitatīvi. Fasētā gaļa bieži ir uz robežas un uzturā lietojama ar zināmu risku. Konditorejas izstrādājumi apkaltuši un ļoti bieži pildījums konditorejas izstrādājumiem neatbilst tam, kas norādīts uz cenu zīmes. Sagaidīt pārdevēju, kas apkalpos pie kulinārijas vai konditorejas nodaļas, ļoti bieži ir neiespējami. Reiz vīrs nostāvēja piecas minūtes līdz viņu beidzot apkalpoja apsargs, nevis pārdevēja. Vislielāko izbrīnu rada tieši tas, ka veikalu tīkls sevi pozicionē kā draudzīgu un 'latvisku' tirdzniecības ķēdi, taču realitātē ir gluži citādi. Veikala piedāvātajā produkcijā ir ārkārtīgi maz Latvijā ražotu produktu. Galvenokārt, lietuviešu, baltkrievu, poļu lētās drazas ar uzskrūvētu cenu, turklāt ārkārtīgi zemas kvalitātes produkti. Personāla atlase arī smagi pieklibo, jo kompetentu un laipnu, atsaucīgu pārdevēju šajā veikalā neesmu sastapusi. Tiek pieņemti rupji un neadekvāti cilvēki, kas savu darbu dara ar riebumu un to var just ik reizi, kad ienāku veikalā. Elvi pavisam noteikti nav “Par savējiem”.
Komentāri (1)
Labdien!
Paldies par Jūsu vēstuli, tomēr jāsaka - esam nepatīkami pārsteigti. Veikala ELVI, kas Mārupes ielā, kolektīvs kopā strādā jau trīs gadus. Kolektīvs ir saliedēts un draudzīgs, kas pozitīvi ietekmē arī kopējo veikala atmosfēru, ko jūt arī mūsu pircēji.
Tā kā ELVI prioritāte ir produktu kvalitāte un apkalpošana, veikala tīrībai un piedāvāto produktu klāstam tiek pievērsta īpaša uzmanība. Tā, piemēram, konditorejas izstrādājumi vienmēr ir svaigi, jo tiek cepti katru dienu.
Par nelielu uzgaidīšanu piekrītam. Veikala ELVI Mārupes ielā pārdevējas pie vitrīnas var neatrasties, ja no noliktavas ir jāatnes prece vai jāpasūta maize, tādēļ pircējam varbūt ir mazliet jāuzgaida.
Tomēr ELVI moto ir vienmēr būt par Savējiem un veikalos ELVI ikviens pircējs ir ļoti gaidīts. Tādēļ esam atvērti komunikācijai ar mūsu pircējiem gan veikalā uz vietas, gan internetā.
Ar cieņu
ELVI - par Savējiem!