ELVI - Apkalpošanas kvalitāte
Veikala "Elvi", kurš atrodas Dagdā, Daugavpils ielā 6 (agrāk saucās Saules veikals) kasieres (laikam Ausma sauc, tāda dāma pāri piecdesmit, ar brillēm, gari nemazgāti mati, salipuši, apvēlusies) attieksme pret pircējiem ir nepieņemama. Viņa burtiski svaida saskaitītās preces pāri kasei. Ļoti bieži apkalpo pircēju, runādama pa telefonu, nesteigdamās apspriež savu privāto dzīvi. Ja uzdod kādu jautājumu, jūtas patraucēta un liek saprast, ka tu te esi "lieks". Bieži nākas saskarties ar to, ka viņa ir bez omas, tā stiepj vārdus runādama, it kā vēlētos tev ieriebt, iedzelt. Darba perocess tāds, liekas ka viņa ir tik piekususi, ka vairs nespēj strādāt, neatkarīgi, no rīta atnāc iepirkties vai vakarā. Ir piedzīvoti gadījumi, kad viņa rupji atbildējusi... Kā tas var notikt, kas tā par attieksme pret pircēju? Tieši mēs, pircēji, nodrošinam to, ka darbinieki mēneša beigās saņems algu! Kāpēc vadība to neredz, jo tā notiek jau gadiem ilgi?!
Komentāri (6)
Labdien!
Liels paldies par Jūsu vēstuli un ļoti atvainojamies par radušos situāciju.
Veikalā Dagdā, Daugavpils ielā 6, kas tagad ir veikals ELVI, ir veikta dienesta izmeklēšana. Mums par nožēlu jāatzīst - Jūsu rakstītais atbilst īstenībai. Kasiere Zinaīda (precizējām) nav ievērojusi pircēju apkalpošanas prasības. Pašlaik darbiniece ir uz slimības lapas, bet viņai atgriežoties situācija noteikti tiks pārrunāta, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos.
Vēlreiz ļoti atvainojamies par radušos situāciju un gaidīsim Jūs mūsu veikalā atkal!
Cieņā
ELVI - par Savējiem!
Хотелось бы ещё кое-что добавить к этому случаю .В этом магазине не плохое обслуживание самое страшное, хотя с этим полностью согласна .Сама сталкивалась с этим кассиром -Зинаидой. Она замешана и в махинациях, которые проворачивает в этом магазине. На кассе пропускает по 2 раза один и тот же товар или вместо 2 штук пробивает 4 штуки товара .Особенно это делается с пожилыми людьми. Да и своих же людей обманывает. Совести у неё нет- смотрит в глаза и обманывает. Интересно только одно-как делится вечерняя выручка у них . Может Зина в этом магазине на особом счету- прибыль приносит за счёт нас покупателей, которых каждый день обманывает, а руководство это поощряет. Интересно чтобы руководство магазина ELVI в Дагде сказало бы по этому поводу.
Labdien!
Es arī atbalstu iepriekš rakstīto. Veikalā "bardaks", tāda nekad neredzēju citos veikalu tīklos - MAXIMA, RIMI. Pret pircēju ir nepienācīga attieksme. Var pa 10 -15 minūtēm nostāvēt pie gaļas vitrīnas, kamēr sagaidi ka tevi kāds tomēr pamanīs un apkalpos. Ļoti nepatīk viņu cenu politika - cenazīmes saliktas tā, ka uz plaukta ir tāda cena, nonākot pie kases - daudz lielāka. Cenai taču jābūt pareizi norādītai. Kāpēc neveic pārbaudes ne valsts kontroles institūcijas ne vadība?
Pārdevējas ļoti bieži sarunājas savā starpā un neliekas ne zinis ka tevi ir jāapkalpo. Arī par kasieri Zinaīdu viss rakstītais ir pareizi. Viņa ļoti pavirši strādā un neciena pircējus.
Labdien!
Es arī vēlētos izteikt sūdzību par Elvi veikalu Dagdā. Apkalpošana ir nekāda, mūždien kad pircēju ir gara rinda, tad apkalpo tikai viena kase.Tāds veikals un tikai viena kasiere vai?Runājot par produktiem, tie ar nav tie svaigākie, piemēram gaļa, nu stāv tie cīsiņi aiz letes, tādi sačokurojušies un gaida kamēr tos nopirks. Un šodien 19.06.2010 es šajā veikalā nopirku sieriņus, derīguma termiņs līdz 21.06.2015, un sieriņš izrādījās sapelējis.Nu pēc šitā sanāk tā, ka netiek ievērotas uzglabāšanas normas.
Es par šo sieriņu tā nepārdzīvotu, bet lielāko daļu šī sieriņa apēda mans 1 gadu vecais bērns, un pārdzīvoju lai bērniņam nekas nenotiktu.
Un vispār būtu labāk vērsties attiecīgajās instancēs, lai jau beidzot šajā veikalā nebūtu tāda bardaka.
Sveiki!
Ikdienā iepērkos šajā veikalā, iegriežos bieži. Ļoti bieži gaļas nodaļā "iesmērē" maigi izsakoties ne pirma svaiguma gaļas izstrādājumus. Vienreiz nopirku atdzesētus vistas stilbiņus, aizbraucu ciemos ar tādu ciemakukuli ka nokaunējos ne pa jokam - vistas stilbiņi bija zili un smirdīgi. Es veikalā nobrīnījos, ka netaupa maisiņus un liek divos maisiņos, izrādās tas bija darīts ar nodomu, lai neieraugu, ka vista ir sabojājusies!!! Es visu saprotu, citreiz var neieraudzīt ka iepakojumā ir sabojājusies prece, bet apzināti pārdod sveramo sabojātu produktu un vēl noslēpt to divās kulēs, tā ir tīšā blēdība.
Pazvaniet uz pārtikas vet.dienestu.