ELMO Light (SIA Magnum BV) - Nekvalitatīva apkalpošana, aizdomīgs (iespējams krāpšanas) gadījums
Interneta veikalā tika iegādātas 2 LED spuldzes, pasūtījums uzreiz tika apmaksāts.
Vispirms atnāca vēstule, ka pasūtījums tiks izpildīts līdz 10 darba dienu laikā. 15 darba dienu laikā nekas nenotiek. Mājas lapā norādītā pasūtījuma izsekošana nestrādā. Uz manu jautājumu vēstulē, kāda ir situācija ar manu pasūtījumu, saņemu atbildi, ka pasūtījums tiks izpildīts līdz 3 darba dienu laikā. Atkal nekas nenotiek. Tā tas notiek vairākas reizes.Katru reizi ar jautājumiem jāuzbāžas pašam. Atbildes no e-veikala ir tukšas, kaut kāda informācija ir tikai vēstules priekšmetā (subject), nav nekāda paraksta no firmas puses, nav informācijas, kas atbildi sniedzis. Mājas lapā norādītais telefona numurs nav sasniedzams! Mājas lapā norādītā biroja adrese ir tukša telpa biznesa centrā! Nosūtīju oficiālu (ar drošu elektronisku parakstu parakstītu) iesniegumu (paraugs paņemts no PTAC mājas lapas), ka pieprasu atgriezt naudu, ka griezīšos ar iesniegumiem PTAC un policijā. Uzreiz saņēmu atbildi, ka prece ir izsūtīta, tika dots izsekošanas numurs Lietuvas Pastā. Izsekošanas numurs bija nepareizs. Pēc atkārtotas griešanās pie firmas, tika saņemts vēl viens izsekošanas numurs - tas izrādījās pareizs. Beidzot pasūtītā prece atnāca.
Secinājumi:
1) firma nav sasniedzama ne pa norādīto telefonu, ne norādītajā oficiālajā biroja adresē, vienīgā komunikācija tikai ar vēstulēm.
2) komunikācija ar vēstulēm ir pilnīgi nepieņemama - vēstules tekstā neparādās, kas sniedz atbildi.
3) no firmas puses nebija nekādas informācijas pēc viņu pašu iniciatīvas, visu laiku bija jājautā pašam.
4) prece tiek atsūtīta tikai pēc draudēšanas par iesniegumiem PTAC un policijā.
Pievienot komentāru