ELKOR - Vajadzētu izskaidrot kā pret klientu jāizturās
Pirms kāda laika "Alfa" Elkorā iegādājos automašīnai MP3 atskaņotāju. Pēc dažām nedēļām tas salūza un aizgāju to samainīt. Nu jau jaunais atskaņotājs arī ir beigts, bet tākā Alfā bija ugunsgrēks, tad šis ELKOR vēl nav atvērts. Zvanīju uz galveno ELKOR veikalu - ELKOR PLAZA. Tur izskaidroju situāciju un kaut kāds stulbs vīrietis sāk bļaut, ka Alfā ELKOR ir vaļā, bet es viņam saku, ka pirms divām minūtēm zvanīju uz informācijas centru un teica, ka viņš nav vaļā un tik drīz nebūs. Tad tas idiots sāka mani izmēdīt un prasīja ko man no viņa vajagot. Es paskaidroju, ka gribu samainīt preci un viņš atcirta, lai nesu uz garantiju. Es atbildēju, ka vienu reizi jau samainīju pašā veikalā, kur viņam uztaisīja ekspertīzi un paziņoja, ka tā ir ražotāja vaina. Un piebildu, ka došos tieši pie viņiem, lai man samaina preci. Tad īgņa krita histērijā un beigās piebļāva man pilnu ausi, ka viņi arī taisīšo ekspertīzi. Es saprotu, ka ELKOR darbiniekiem ir nogrieztas algas, bet es jau pie tā neesmu vainīga. Tiem idiotiem vajadzētu izskaidrot kā pret klientu jāizturās un ka man ir tiesības pieprasīt samainīt neejošu preci.
Pievienot komentāru