Elkor Plaza - grubie pokupateli
Vse govorjat prodovci konsuljtanti, nepodxodjat i wto to ve tom rode, No kogda xorowij 4elovek prodovec -konsuljtant podxodit k 4eloveku i govorit s ulibkoj na lice "Zdravstvujte, vam pomo4j?" etot 4elovek na4enaet otve4atj grubo "esli mne ponadobitsja vawa pomo4j ja sprawu" ili "da pomogite kupite normlajnij tovaR"(nenravitsja razvernisj i ujdi) ili kogda predlogaew pomo4j najti razmer tebe otve4aju GRUBO "SAMA NAJDU" nju vot kak tak mozno?! ja v woke, prjam kak sobaki xami i grubijani, nedumajut 4to prodovcam toze tjazelo i tak nosjatsja ko vsem pokupatelem wtobi uspetj vsex obsluzitj, ja za raz obsuzivala 3 4eloveka putalajs konewno no pitalassj razgvoarivatj s 4elovekom tak wtobi on ne zlilsja i emu bilo priajtno, no esli 4elovek grubijan konewno k nemu daze podxoditj nexo4etsja.Ili estj tokie ljudi kotorie lico toporikom i zlomi brovjami nedovoljstviem zaxodit v magazin, konenwo neosobo xo4etsja k tokomu i podxoditj, MI DObrie Vsegda glavnoe Pokupatelem Ponjatj eto, i zajdi v magazins xorowim nastroeniem ne vse tokie ploxie prodovci.)))
Komentāri (13)
Скажи спасибо, что пизды не дали!
Мне сегодня одна клиентка испортила настроение на весь день. Она долго ходила по магазину, в итоге я просто подошла к ней сказать что у нас есть и другие размеры у обуви, она ответила что ей нужен 35 размер, а так как таких у нас мало, я взяла туфлю которая была ближе всего и просто сказала что вот например у этой модели тоже есть 35 размер, на что получила ответ "Не надо мне тут советовать, я в ваших советах не нуждаюсь"... я просто в шоке от такой грубости, женщине за 50 лет и где вообще воспитание... неужели люди не соображают что это наша работа, если они будут на своей работе сидеть и ничего не делать, разве начальство будет держать таких работников на работе? Но вообщем я довольна, очень много адекватных людей, которые говорят просто "спасибо, я посмотрю" или "нет, спасибо"
Es, piemēram, saprotu, ka tas ir pārdevēja-konsultanta darbs - iet klāt un piedāvāt palīdzību, BET! Šis varbūt nostrādā uz vienu klientu kategoriju, kamēr citiem (arī man) pie šāda teksta gribas vienkārši iziet no veikala, tā arī neko neapskatot un nenopērkot. Man patīk, kad piedāvā palīdzību tad, kad es esmu apskatījis preču piedāvājumu un metu acis pārdevēja virzienā, dodot zīmi - i need help! Nevis man metas virsū, tiklīdz esmu iegājis veikalā. Nu kaut kā tā, cerams, sapratāt ideju. Tas, protams, nekādi neattaisno klientu rupjību.
Mineetajaas pirceeju atbildees neko rupju nesaskatu. Varbuut tonis bija ass vai nelaipns, bet pirceejam teikt, ka dotajaa briidii paardeveeja paliidziiba nav vajadziiga, nav nekas nepienemams. Varbuut cilveeks ir izleemis, piemeeram, iegaadaaties jaunu laptopu, bet iisti nezin kaadu, taapeec labpraat vienatnee pastaigaatu un paskatiitos, kas ir piedaavaajumaa. Savukaart paardeveejs uzreiz prasa, ko konkreeti cilveeks veelas un saak beert tehniskos datus un tad pirceejam pieklaajiibas peec ir tas viss jaanoklausaas un jaastaigaa lidzi paardeveejam apskatot vinjapraat piemeerotos variantus.
Paardeveejiem nevajadzeetu buut tik juutiigiem un saada veida mineeto atteikumu uztvert personiski; cilveeku iepirksanaas paradumi ir dazaadi - vieniem visu vajag izskaidrot un paraadiit, citi labpraataak pasi visu apskata un izlemj, kas vinjiem ir piemeerotaaks.
Pati nesen Elkoraa iegaadaajos jaunu laptopu un neko sliktu par paardeveejiem teikt nevaru-laipni un izpaliidziigi. Iznjemot jaunu krievu puisi Spices Elkora kompjuuteru nodaljaa - prasi kaadu jautaajumu gribi, atbilde bija 'nu bet kaa es to varu zinaat' stilaa. Patiesiibaa tas bija pat ljoti uzjautrinosi, jo es par kompjuteriem zinaaju vairaak nekaa vins-datoru paardeveejs..
Laikam jau ir tā, ka liela daļa klientu vienkārši klejo pa veikalu un skatās, kas nu jauns ir parādījies! Un ne katrs grib pa tukšo čakarēt konsultantu - nu tipa, konsultants sevi izliek lai pastāstītu, be klients jau sākumā zina, ka neko nepirks!
Patiesībā, konsultantam jau vajadzētu prast saskatīt momentu, kurā brīdī klients paceļ acis, lai atrastu kādu kas palīdzēs ko sīkāk noskaidrot. Nav pareizi vienkārī nākt klāt un piadāvāties ar savu palīdzību klientam, kas vienkārši uzkavējas pie kādas preces. Tas tiešām ir nepatīkami.
Nu un vēl stulbāk ir tad, kad Tev vajag kādu kas palīdzēs, un neviena nav! :D VAi arī nezina kur Tevi interesējošā prece ir meklējama un vai vispār ir! Man tā bija ElkorPLazā ar skolas piederumiem - bērnam vajadzēja burtu un ciparu ābeces... Pats atradu ātrāk, nekā tā saucamais konsultants! :D
"Patiesībā, konsultantam jau vajadzētu prast saskatīt momentu, kurā brīdī klients paceļ acis, lai atrastu kādu kas palīdzēs ko sīkāk noskaidrot. Nav pareizi vienkārī nākt klāt un piadāvāties ar savu palīdzību klientam, kas vienkārši uzkavējas pie kādas preces. Tas tiešām ir nepatīkami. "
Tā noteikti ir nepareizi, jo 4 gadus jau stradāju veikalā un ja es katru reizi gaidītu kad klients pacels acīs lai mani atrastu, tad es nekad nepardotu apavus pa 100-200 ls, jo ĻOTI bieži ir tā, ka es pienāku klāt cilvēkam kad tas taisās jau iet prom un saku "mums ir arī citi izmēri" un tad cilvēks padomajot 2 sekundes saka "nu dodied šīm kurpītem 38 izmēru" un beigās nopērk! Ļoti daudzi cilvēku vienkārši negrib traucēt pārdēvējas. Tā protams nav vienmēr, bet vakardien man bija tieši tāda situācija, meitene ienāca veikalā, pavirši kaut ko skatījas, ģērbta viņa bija ļoti vienkārši, izskatījas ka viņu nekas neinterese, uz manim viņa nepaskatījas nereizi, bet es nolēmu pienākt klāt, piedāvat citus izmērus un viņa neatteicas, saka merīt, iznesu 5 kastes ar kurpēm ko viņa izvēlējas, viņa vienu kurpi uzvelk un uzreiz noņem, nu domāju ka neko nepirks, bet beigās es viņai piedavāju pavisam cita stila kurpes un viņa uzvelkot vienu uzreiz teica ka pirks viņus, tā beigās man bija pirkums pa 89.99 ls. Tieši tapēc ir janāk pie visiem, jo nekad nevar zināt kurš var nopirkt!
R, OK, ja ir tā kā Tu raksti, tad jau autores spazmas par klienta rupjību nav vērā ņemamas! Tā "uzmākšanās" ir daļa no pārdevēja vai konsultanta biznesa specifikas un jārēķinās ar atbilstošām klientu reakcijām! :)
Lai gan es pats nemēdzu rupji atbildēt, tomēr, kā jau rakstīji, mani kaitina, ja mani traucē nez nepieciešamības! Pats jautāšu, kad to vajadzēs! :)
Profesionālam pārdevējam ir jāprot atšķirt kāda tipa pircējs ir atnācis pie viņa uz veikalu. Secinājumus izdari pati, Lina.
E, protams jārēķinās ar to, bet ir ļoti žēl ka cilvēki nesaprot to, ka es nāku un "uzmacos" nevis tapēc ka es to ļoti gribu, bet tapēc ka es vienkārši baidos pazaudēt vienīgo darbu kas man ir! Jo lielajos tirdzniecības centros bieži nāk tā saucamie "slēpenie pircēji" un ja tu pie viņa nepienāksi, nesasveicinies, nepiedavasi palīdzību, tad savā atskaitē viņš tā arī uzrakstīs ka es biju pasīva, neko nedariju, preci nepiedāvāju un protams tādas atskaites sūta direktoriem.
Pats kādreiz strādāju par pārdevēju būvmateriālu veikalā, un mums bija obligāti iet klāt katram klientam un uzbāzties ar muļķīgiem jautājumiem, tipa, kā jums palīdzēt, ko jūs vēlaties utt. Lieki piebilst, ka 90% gadījumu atbilde bija, paldies, pats atradīšu. Problēma ir tā, ka LV "gudrie" priekšnieki ir salasījušies teorētiskas biznesa grāmatas par aktīvu klientu apkalpošanu, kas pārsvarā nāk no Amerikas, tikai viņi nesaprot, ka te nav Amerika, Turcija vai Ēģipte, kur cilvēks nāk uz veikalu pļāpāt vai pats nezin pēc kā. Normāli būtu pārdevējam atrasties redzamā vietā, lai klients vajadzības gadījumā pats vērtos pēc palīdzības. Mūsu zemē cilvēkiem ir tāda mentalitāte, ka uzmācīgi pārdevēji viņus drīzāk atbaida.
Es kā pārdevēja ar pieredzi redzu, kad ir nepieciešams pieiet klāt pircējam, bet nekas cits neatliek kā skriet viņiem klāt gandrīz tajā brīdī, kad viņi ienāk veikalā, jo redz vadība stāv blakus-ierauga pircēju ienākam un uzreiz mūs sūta pie viņiem, lai piedāvājam palīdzību. Pati zinu, cik tas ir nepatīkami, kad ieej veikalā, bet tev uzreiz uzmācas pārdevēja. Bet jāsaprot, ka tādā veidā pārdevējas pelna aldziņu.
Lina, nav ko strādāt par pārdevēju, es NEKAD nenopērku da jebko, ja man šinī, tanī veikalā nāks klāt un prasīs Jums palīdzēt, neeee, un vēlreiz nē, ja vajadzēs pati uzprasīšu, bet nebāžaties man virsū, kas tā par taktiku, ASV vispār tā nenotiek, brienu par brendu veikaliem, un daru tur ko gribu, nahuj jālec virsū pircējam...(Tas vairāk veikalu īpašniekiem, jo tie jau samāca tās pārdevējas, tā uzbāzties)!!!
Lina, vse praviljno napisala! 4em menj6e 4elovek, tem bolj6e vnimanija on trebuet! Po ljubomu voprosu!