ELKOR

Nedavno kupila fotoapparat Samsung, kogda slomalsja sdala na diagnostiku. Malo togo 4to oni ne vzjali garantijnij talon, skazali 4to-tipo ne goditsja, sodrali 12.90 ls za diagnostiku, i dazhe ne skazali 4to slomalosj v fotoapparate, tak v prida4u esho i vita6ili 4astj detalej. Kogda ja otnesla fotoapparat v normaljnuju masterskuju okazalosj 4to tam ne hvataet nuzhnih detalej.I 4to teperj delatj? Za takoe otnoshenie nado v sud podatj na rabotnikov Elkor- Samsung centra.

T

Komentāri (2)

T TECH ITCH 27.04.2007

mde.rabotaju ja znachit v ELKORE . vyhodit naverna ja iz derrevni ? da , net zhivu v Riige ... nachet zarplati .. vrode ne obizhajut :) nachet vonju4ih prodavcov ...tozhe vranje i P*zdezh galimij :(( net u nas takih :((

Z Zanna 27.05.2007

ona vidimo oshiblas' masterskoj , a skazala pro elkor ... Mi NIKOGDA NE BERJOM ZA DIAGNOSTIKU 12.90 , DEVUSHKA , IDITE GOVARITE NELEPOSTI V DRUGIH MESTAH ... V SE APPARAT I SAMSUNG PRODANIJE POSLE 01.02.06 4isla , remontirujet SERVICENET .... Jelgavas 36. Vam doroga tuda...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes