Elkor Serviss - Krāpšana
Sveiki !
Nopirku 2017 aprīlī Hp datoru . (700Eiro) Pēc 6 mēnešiem viena no eņģēm iekšēji zem klaviatūras izrāvās no vietas līdz ar to ieplīsa korpusa vāciņš ( kompis nav kritis vai sists ) biju pie datora spečuka teica ka iekšā izlūzis ka ir tāda vaina ,vārds sakot tehnisks brāķis .Nu ko ,eju uz garantiju .Tur izrādās redziet uz to nav garantija .Bet tas taču redzams ka tiešām eņģes vaina iekšējie stiprinājumi kaut kādā veidā izrāvušies .Nu ko šodien zvana saka remonts 154 eiro .UU ļoti feini .Saku un kā tad būs ar garantiju pēc remonta .Tad būs viss okey .Bet kāda velna pēc tagad jūs dosiet garantiju un pirms tam ne. Protams taisu un eju uz cilvēktiesību biroju ,jo kā tā var būt. Sviests
Komentāri (10)
HP datoriem garantijas apkalpošanu neveic paši Elkor, visdrīzāk jau Servicenet.
Jebkurā gadījumā ir jājautā no servisa garantijas atteikuma pamatojums. Un jebkurā gadījumā ir jāatceras, ka HP datori nekad nav izcēlušies ar labiem korpusiem. Tieši tāpat kā Acer.
Ja eņģe stiprinās korpusā, un korpuss no plastmasas, tad nav jābrīnās
Tas jā.Baltikserviss laikam bij
Servicenet, strādā profesionāli tehniķi, klāt bija jābūt servisa aktam, kāpēc atteikums. Bet kāds tam visam sakars ar cilvēktiesībām? :D
Kā var izlauzt iekšējo stiprinajumu.Viju pirms tam pie tehniķa parādīju ka aizdomīgi stūris staigā.Teica hp tas ir tehnisks brāķis.Un nav pirmais hp .Vismaz 6 jau.Protams tehnikiem pateikt ka saplēsi.Priekš kam maksāt servisa garantijai
Ieksē'jo stirpinājumu viegli izlauzt, ja ekrāns veras līdz, piemēram 140 grādu leņķim. Regulāri verot vaļā līdz atdurei, tiek izplēsti eņģu stiprinājumi lētajā plastmasas korpusā.
Ar tehniku vajag apieties saudzīgi.
Un, protams, neuzstāju, ka tas ir sūdzības autora gadījums! :) Lai zinātu sīkāk, noteikti kāiet uz servisu, jārunā un tad jāvērtē, vai "kauties" vai pieņemt un dzīvot tālāk ar savu HP, kas cita starpā iespējams ir tevi izspiegojis. :)
Dainis, par Servicenet ir atsevišķs stāsts. Servicenet jau sen vairs nav tas kas bija "labos laikos". Laiks iet, viss mainās.
Daļēji, varu piekrist tev , bet jebkurā gadījumā, tas ir viens no nedaudzajiem servisiem Rīgā, kam vēl var uzticēties, kvalitāte kritusi viņiem jo ir sagrābušies garantijas, prestigio vien viņus ne pa jokam noslogo.
Dainis, diemžēl Servicenetam uz datoriem palikuši minimums no vecajiem kadriem. Jautā kuru gribi, atbilde - vairs nestrādā. Ir kaut kādi jauni puikiņi, kas vai nu praksi strādā vai tikko kā no tehnikuma. Uz printeriem vispār nabadzība. Nezinu, kas viņiem tur ir noticis. Noteikti nav sakars ar autorizāciju daudzumu. Jo vairāk autorizāciju, vairāk garantijas remontu, vairāk darbs meistariem, vairāk naudas un uzņēmums var attīstīties.
Tajā pat laikā, piekrītu Tev, ka Rīgā nav īsti daudz no kā izvēlēties. Šie vismaz nemelo un nečakarē uz naudām. Pa dārgo, bet korekti un neslēpjot. Pasaka uzreiz, ja arī dārgi, nevis vazā aiz deguna, ka tik naudu nokāstu.
PS
un Prestigio vēl kāds pērk? Man jau likās, ka par šiem jau sen bija jābūt zināmai "slavai" lai ietu ar līkumu.
Kur tad atteikuma akts?
Te noteikti un Paterētāja tiesību aizsardzības centru jāgriežas, cilvēktiesības jau gan te pārkāptas netika, bet patērētāja.
Top.Teicu lai taisa kas ta atliek.Protams domāju vienu bet uZrakstīju citu.Jā iešu uz patērētā ju kantori.Galvenais pirms tam teica ka eksperts teicis ka salauza kad bijy ielicis sūdzību otrā dienā uzreiz zvanīja.Teicu lai sagatavo atskaiti kas kāpēc.Bet protams kā es vary pierādīt ka neko tādu neesu darījis,tas nav iespējams ,jo beigās pateiks ka es salauzu un vari stastit ko gribi taisniba nekad nebūs tavā pusē