Ēku projekti & Pārvaldīšana SIA - Slikts serviss
Tas bija sliktākais serviss manā dzīvē!
Ekspluatācijā nodošanas procesu nevarēja pabeigt divus gadus. Attieksme pret klientu ir šausmīga, neceļ klausuli, atbildi jāgaida divas līdz trīs nedēļas, te slimo, te ir atvaļinājumā, darbs tiek veikts pavirši, neiedziļinoties dokumentu detaļās un niansēs. Iesniedzot dokumentus Jūrmalas būvvaldē, netika precizētas Jūrmalas prasības un standarti, visu izdarīja kā Rīgā, rezultātā viss bija jāpārtaisa. Dokumentus Būvniecības informācijas sistēmā nevarēja ievietot, lai gan citi to dara bez problēmām. Visu laiku pārsūta no viena darbinieka pie otra, procesu uzsāka ar vadītāju, pēc tam lietas pārmeta otram darbiniekam, un galu galā procesu vadīja trešā persona. Rezumējot: ilgi, neprofesionāli, visu jauc, attieksme briesmīga, ignorē klientus. Neiesaku!
Komentāri (3)
Pievienojos iepriekš izteiktam komentāram! Viss notiek tāpat, ka apsrakstīts augšā. Ļoti pārsteidz pozītīvas atsauksmes SIA Ēku projekti & Pārvaldīšana mājas lapā, droši vien paši arī uzrakstīja. Noteikti neiesaku!
Šobrīd šī kompānija ir finiša taisnē ar mūsu ģimenes otru īpašumu Rīgā. Pirmo ekspluatācijā pieņēma Jūrmalā. Jā, piekrītu, tas nebija ātri, dēļ iestāžu ilgās izskatīšanas un procesuālās kārtības, tomēr puiši ir sava aroda speciālisti un problēmu personīgi man, ar šo kompāniju nav bijušas.
Sākotnējā sadarbība ar mūsu mājas apsaimniekotāju bija ļoti laba un patīkama, līdz sākām pieprasīt labojumus nekvalitatīvi veiktiem remontdarbiem (piemēram, renes labošanai), kā arī pieprasījām atskaites par uzkrāto naudas līdzekļu izlietojumu. Vienīgais, ko esam saņēmuši, ir atskaites BIS sistēmā, kur, iespējams, norādītās summas Excel tabulās neatbilst samaksātajām summām par ārpakalpojumiem. Pieprasot no apsaimniekotāja maksājumus apliecinošus dokumentus, saņēmām atbildi, ka tas esot komercnoslēpums.
Daži piemēri:
1)Kāpņu telpas logus nespēja nomainīt gandrīz gadu, lai gan tika apgalvots, ka pasūtījums ir veikts no ārpakalpojumu sniedzēja.
2)Parādīt līgumu un rēķinus no logu ražotāja viņi nespēja, jo, iespējams, tādu nemaz nav.
3)Lūgums salabot nekvalitatīvi remontētās renes tika ignorēts.
4)Pēc lūguma iztīrīt aizdambējušos lietus ūdens stāvvadus, man mēģināja iestāstīt, ka tie esot dekoratīvi elementi, kas ir nepatiesība.
5)Lūgums salabot kāpņu telpas durvis garantijas ietvaros arī netika izpildīts.
6)Zāle netika regulāri pļauta.
7)Pēc kopsapulces lēmuma tika vākti līdzekļi stāvvadu nomaiņai, un par to tika izrakstīti rēķini. Taču vienā brīdī rēķini vairs netika izrakstīti, un rezultātā nav ne naudas, ne jauno stāvvadu. Svarīgi atzīmēt, ka no pašvaldībai piederošajiem dzīvokļiem summas tika saņemtas pilnā apmērā.
8)Laužot līgumu ar apsaimniekotāju, tika pieprasīts parakstīt pieņemšanas-nodošanas aktu, bet mums neļāva to saskaņot ar juristu.
Kopumā situācija ir ļoti bēdīga, jo savus uzkrātos līdzekļus joprojām neesam saņēmuši, sazināties nav iespējams, jo telefona nr ir boķēts + otrs darbinieks neceļ. Līdz ar to būs tiesvedība.