AtrisinātaEdvards Strazdiņš - Krāpšana
Uzmanību - krāpnieks!
Edvards Strazdiņš no Salacgrīvas, kurš 2019. Gadā darbojās kā uzņēmuma "daudzveidība kokā" īpašnieks, sev un dažiem veiksmīgajiem uzbūvēja sapņu pirtiņu, ko arī reklamēja, kā reālu projektu. Tomēr praksē viss notiek savādāk, viņš iekasē 50% naudu avansā, kas ir normāla biznesa prakse, bet ar to viss arī beidzās! Nosauktais uzņēmums ir likvidēts, bet vietā ir nodibināta jauna firma SIA Dream Quality Wood - www.dqwood.lv, kas turpina krāpt cilvēkus. Ir ierosināta tiesa, ir zināms, ka daudzi ir "uzķērušies" uz šī varoņa solījumiem, kas nekad netiek pildīti, gluži pretēji, pasūtītājam jājūtas vainīgam, ka vispār tiek prasīta atpakaļ iemaksāta nauda! Salacgrīvas dome savā laikā sniedza arī atbalstu šim jaunajam "biznesmenim" un par to arī tika rakstīts vietējā laikrakstā. Lai tauta zina savus "varoņus" un lai 100 reizes pārbauda informāciju, pirms ielaižas jebkādos darījumos ar šo pilsoni!
"Pēc sūdzības publicēšanas, nedēļas laikā tika atgriezta avansā iemaksātā nauda kopā ar kavējuma procentiem. Minētās firmas viens no jaunajiem līdzīpašniekiem piedāvāja izgatavot pasūtījumu par veco cenu un tikai ar pēcapmaksu. Tā kā uzskatu, ka uz šo brīdi problēma ir atrisināta!".
Komentāri (14)
Jā, arī es esmu viena no Edvarda Strazdiņa un "DQWood" upuriem-
komunikācija līdz pirmās (50%) iemaksas realizācijai- viss kārtībā, bet pēc tam- neceļ klausuli, neatbild uz epastu, pa retam (kad zvanīts vairākkārt no vietas) atbild, ka vai nu drīz atzvanīs (kas nenotiek), vai "būvmateriāli drīz būs, tad ķersimies pie jūsu mājiņas" vai tml., bet rīcības nekad nav bijis.
Pēc līguma man pirtiņai vajadzēja būt gatavai līdz 2021.gada jūlija beigām. Tā nav sākta būvēt, nejūtu arī vairs cerības, ka tas varētu kādreiz sākties. Iemaksātā nauda- iesaldēta, ja ne jau sen pazaudēta...
Vajag iesaistīt "Bez tabu". viņam ši problēma jau sākot "biznesiņu" Naudu iztērē savām vajadzībām (jo ir parādi ļoti lieli). darba spēks nav un nebūs, jo algas nemaksā. viņš saņem iemaksu un par to naudu uztaisa iepriekšējam klientam, tāpēc savu pasūtījumu jūs vēl ilgi gaidīsiet.
Piekrītu, ka jāiesaista televīzija, jo daudz cilvēku neredz info par krāpšanu internetā. Bet beztabu palīdzēs atgūt jūsu naudu un palīdzēs neuzkāpt citiem uz šī grābekla.facebook ir atrodami vēl kas cietuši no šīs personas, sanāktu labs sižets sazinoties arī ar viņiem. Silti iesaku.
Tur vel ir 2 cilvēki:
Krasmanis Rolands, 26.10.90
Strazdiņš Edvards, 10.06.95
Kļaviņš Oskars, 23.01.70
https://www.facebook.com/edvards.strazdins
vel viena adrese: Salacgrīvas nov., Ainaži, Krišjāņa Barona iela 7 k-2 -12
sveiki .
Pirms notiesāt un apsūdzēt vajadzētu noskaidrot kāpēc ir izveidojusies šāda situācija .
Neviens klients ,netiks piekrāpts vai neatdota iemaksāta nauda .
Uzņēmuma ir bijušas daudzas problēmas kuras neizdevās īsā laika posmā atrisināt, tādēļ veidojās pasūtījumu kavēšanās un laikā nenodošana . Bet neesam padevušies par spīti visām problēmām .(esam retie uzņēmumi kuri tomēr visu vērš par labu un tomēr nepazūd) sākot ar darba spēku trūkumu un beidzot ar materiālu cenu kāpumu , kas ļoti ietekmēja pilnība visu .
Esmu pieļāvis kļūdas kuras nenoliedzu . saņēmu par daudz pasūtījumu ,iedevu īsu termiņu , pasūtījumu kavējumi ,klienta atstāšana neziņā .
Par to es atvainojos visiem klientiem .
Nesen tika izveidota jauna darba komanda ,kura palīdzēs tikt galā ar visiem kavētajiem darbiem ,lai neviens nepaliktu bez kārotā namiņa .
Mēs nepievilsim ,visi darbi tik izdarīti līdz Maijam . visiem klientiem tiks nosūtītas ziņas par darbiem ,tiks informēti par darba norisi .
Atvainojos par radušos situāciju .
A.c [slēpt]@dqwood.lv
Nevis klientam vajadzētu noskaidrot kāpēc šāda situācija, bet jums bija jāizskaidro. Klients nevar noskaidrot ja neceļat telefonu, neatbildat uz epastiem, savācat naudu un izgaistat. Jau pirmais jūsu teikums ir pārmetums jūsu klientiem.
Jūs sakāt, ka esat retais uzņēmums kas nepazūd un nevienu neapkrāpj? Kāpec tad pazuda jūsu "uzņēmums"29.04.21 ar nosaukumu "Daudzveidība kokā" ar 31 nodokļu parādu valstij? Jums vārdi - (pazust) un palikt parādā ir ikdiena.
Esmu šīs sūdzības autore un varu teikt, ka nedēļas laikā visa iemaksātā nauda tika atgriezta, ko nevar teikt par sūdzības atsaukšanu, ko pagaidām neizdodas veikt, lai gan esmu vairākkārtīgi sazinājusies ar šī portāla vadību?
Jaunie kompanjoni apsolīja izpildīt pasūtījumu par iepriekšējā līguma cenu, kas šajos apstākļos ir drosmīgs solis un es to augsti novērtēju. Ir cilvēki, kuriem labi padodas strādāt ar rokām, par ko pati pārliecinājos un ir tādi, kuri "strādā" ar galvu un saprot biznesa ētikas kodeksu. Es ceru, ka šoreiz nebūs vilšanās un katrs būs saņēmis savu mācību stundu, jo LABA SKOLA MAKSĀ NAUDU! Sens austrumu sakāmvārds.
Uz pasaules tomēr vēl naivu cilvēku pastāv:D Latviešiem ir sens sakāmvārds-Labāk divas reizes uz vienu grābekli nekāpt.
Labdien! Mūsu pasūtījuma termiņš ir 31/07 /22 lasot šo rakstu un ņemot vērā ka pirts pamatiem jau vajadzētu būt ieliktiem man ir šaubas vai es pie šīs pirts kādreiz tikšu. Kaut ari dzīvoju ārzemēs centīšos iesaistīt visus esošos kontaktus Latvijā to skaitā televīziju.Inita
Inita,jums tas būs ,kā iegriezt laimes ratu.Ja paveiksies tad būs laikā.bet iesaku jau tagad iesaitīt kontaktus,jo tos kas klusē atstāj pēdējos sarakstā :)
Pirms sūtījāt vajadzēja pameklēt info par to darboni.Jo Facebook.com ir netikai par nepiegādāšanu sūdzības,bet arī par kvalitāti.Pat ja saņemsiet laikā ieteiktu pieaicināt zinošu speciālistu ēkas pārbaudei.